Версия за печат

00233-2015-0087

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Десислава Славчева, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323079, E-mail: d.slavcheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: поддържане на жп инфраструктураДруго (моля пояснете): поддържане на жп инфраструктура

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рамково споразумение за срок от три години с предмет: "Доставка и монтаж на настолни компютърни конфигурации, лаптопи, печатащи устройства и активно мрежово оборудване по обособени позиции".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Доставката и монтажа на настолните компютърни конфигурации, лаптопи, печатащи устройства и активно мрежово оборудване се извършва по поделения на ДП НКЖИ на територията на страната в градовете София, Пловдив, Горна Оряховица, Враца.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор сключен въз основа на рамково споразумение № 5486/10.08.2016 г., с предмет: „Доставка и монтаж на настолни компютърни конфигурации, лаптопи, печатащи устройства и активно мрежово оборудване по обособени позиции, за обособена позиция 1 „Доставка и монтаж на настолни компютърни конфигурации и лаптопи“, както следва: 1. Настолен компютър - 20 броя; 2. Монитор - 20 броя; 3. Лаптоп - 4 броя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213000, 33195100, 30213100

Описание:

Персонални компютри
Монитори
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
41877.48 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 705138 от 30.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 5717 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор сключен въз основа на рамково споразумение № 5486/10.08.2016 г., с предмет: „Доставка и монтаж на настолни компютърни конфигурации, лаптопи, печатащи устройства и активно мрежово оборудване по обособени позиции, за обособена позиция 1 „Доставка и монтаж на настолни компютърни конфигурации и лаптопи“
V.1) Дата на сключване договора
13.04.2017 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.03.2017 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СТЕМО ООД (817080126), бул. Черни връх №51 Б, Р България 1407, София, Тел.: 02 8162300, E-mail: main@stemo.bg, Факс: 02 8162303

URL: www.stemo.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 41877.48 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

10 дни след получаване на решението за определяне на изпълнител - съгласно чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, Централно Управление, отдел Правен, бул. Княгиня Мария Луиза №110, Република България 1233, гр. София, Тел.: 02 9323598, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

URL: www.rail-infra.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.04.2017 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „СТЕМО“ ООД, гр. София, 1407, бул. „Черни връх“ № 51 Б 2. „ЛИРЕКС БГ“ ООД, гр. София 1712, ж.к. Младост 3, бл. 306 вх. 2 3. „КОНТРАКС“ АД, гр. София 1113, ул. Тинтява № 13


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор