00334-2017-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.04.2017 16:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.04.2017 16:31 ч. : | 18/04/2017 16:26 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.04.2017 16:31 ч. : | 18/04/2017 16:26 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG411, Агенция Митници, ул. Г. С. Раковски № 47, За: Маноела Кръстанова, България 1202, София, Тел.: 02 98594476, E-mail: manoela.krastanova@customs.bg, Факс: 02 98594060
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://customs.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://customs.bg/bg/page/357.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: митническа дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ”
Предмет на възлагане с настоящата поръчка е: „Доставка на канцеларски материали”. Предметът на обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали в структурата на Агенция „Митници”. Видовете канцеларски материали са разпределени в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на папки, кламери, счетоводни книги и кочани с квитанции”: За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени папки, кламери, счетоводни книги и кочани с квитанции, посочени по конкретен вид, параметри и прогнозни количества в Таблица № 1 от Раздел ІI. „Технически спецификации” от документацията за обществена поръчка. Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с разпоредбата на чл. 80, ал. 1 от ППЗОП. Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 1 е включен в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, с оглед на което обособена позиция № 1 е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или на стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. При възлагане на обществената поръчка по обособена позиция № 1 могат да участват лица, които са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка и при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществената поръчка, при условие че могат да изпълнят най-малко 80 % (осемдесет на сто) от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на това условие те могат да ползват подизпълнители или да се позоват на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. При определяне на собствения ресурс се вземат предвид всички необходими разходи за суровини и материали, енергия, горива, водоснабдяване, лицензи и други подобни, независимо че доставчиците им не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Не е налице изпълнение със собствено производство или ресурс, когато специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания предоставят на Възложителя без съществена допълнителна преработка стоки, доставени от други лица. В съответствие с разпоредбата на чл. 12, ал. 7 от ЗОП, оферта за участие в обществената поръчка по обособена позиция № 1 могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти от лица, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и за които поръчката е запазена. Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности”: За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени канцеларски материали и офис принадлежности, посочени по конкретен вид, параметри и прогнозни количества в Таблица № 2 от Раздел ІI. „Технически спецификации” от документацията за обществена поръчка.
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за доставка е на стойност равна или по-висока от 264 033 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящия случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 1 041 000,00 (един милион и четиридесет и една хиляди) лева без ДДС, която стойност надвишава стойността по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП. С оглед на изложеното и доколкото не са налице предвидените в чл. 79, ал. 1 от ЗОП основания за провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление, при спазване на прогласените в чл. 2, ал. 1 от ЗОП принципи Възложителят обявява „открита“ по вид процедура за възлагане на обществена поръчка, при която всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. Посредством прилагането на предвидения в ЗОП ред за открита процедура по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят цели и защитаване на обществения интерес, като насърчи конкуренцията и създаде равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
18.04.2017 г.
VIII: Възложител
Борислав Маринов Борисов
ЗАМЕСТНИК ДИРЕКТОР НА АГЕНЦИЯ „МИТНИЦИ” И ДЛЪЖНОСТНО ЛИЦЕ ПО ЧЛ. 7, АЛ. 1 ОТ ЗОП, СЪГЛАСНО ЗАПОВЕД № ЗАМ-1122/32-309672 ОТ 04.11.2016 Г.