„Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен” |
|
33700000 |
|
|
„Периодична доставка след заявка на Възложителя на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП София в три самостоятелни обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - ”Доставка на чували/големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП София“; Обособена позиция № 2 – „Доставка на перилни и почистващи препарати за нуждите на ТД на НАП София“; Обособена позиция № 3 – „Доставка на почистващи пособия и дезинфектанти за нуждите на ТД на НАП София“ |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
10000.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на чували/големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП София“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 19640000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG41
Административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси, разположени на територията на гр. София, София област, гр. Перник, гр. Кюстендил, гр. Благоевград. | Доставка на чували/големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП София |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, или до изчерпване на максимално допустимата му стойност в размер на 4 000,00 (четири хиляди) лв. без ДДС, в случай че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на перилни и почистващи препарати за нуждите на ТД на НАП София“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 33700000 39830000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG41
Административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси, разположени на територията на гр. София, София област, гр. Перник, гр. Кюстендил, гр. Благоевград. | Доставка на перилни и почистващи препарати за нуждите на ТД на НАП София |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора или до изчерпване на максимално допустимата му стойност в размер на 6 000,00 (шест хиляди) лв. без ДДС, в случай че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на почистващи пособия и дезинфектанти за нуждите на ТД на НАП София“ |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 33700000 39830000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG41
Административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси, разположени на територията на гр. София, София област, гр. Перник, гр. Кюстендил, гр. Благоевград. | Доставка на почистващи пособия и дезинфектанти за нуждите на ТД на НАП София |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, или до изчерпване на максимално допустимата му стойност в размер на 10 000,00 (десет хиляди) лв. без ДДС, в случай че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора.
|
|