Деловодна информация
00145ТП на НОИ-Ямбол
1048-28-4 14/02/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
14/02/2017 (дд/мм/гггг)
00145-2016-0170 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение на Национален Осигурителен Институт-Ямбол 1210825210265
улица Георги Сава Раковски № 9
Ямбол BG343 8600 Британски Вирджински о-ви
Живко Желев +359 46685953
yambol@nssi.bg +359 46685940

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/jam


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали по обособени позиции, необходими за административната дейност на ТП на HOИ – Ямбол 28-2016-1015-28-129
30192000      
Доставки

Предмет на настоящата обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на HOИ – Ямбол по следните обособени позиции:
Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на HOИ Ямбол, съгласно Приложение № 1.
Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на HOИ - Ямбол, съгласно Приложение № 2.
На основание чл.80 ал.1 от Правилника за прилагане на Закона за обществени поръчки /ППЗОП/ поради наличие на части включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП, Възложителят ги отделя в Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на HOИ - Ямбол, съгласно Приложение № 2 като запазени за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
12000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на HOИ Ямбол, съгласно Приложение № 1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30192121      
30192130      
30192131      
30192132      
30192133      
30192125      
30197330      
22600000      
30197000      
30199000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Административна сграда на в ТП на НОИ-Ямбол на адрес: гр. Ямбол ул. “Г.С. Раковски” № 9

Канцеларските материали необходими за административната дейност на ТП на HOИ – Ямбол по видове артикули, и прогнозно количество са описани, съгласно техническите им характеристики в Приложение № 1 от техническите спецификации. Количествата посочени в Приложение № 1 са прогнозни, без Възложителят да се ангажира с тяхното усвояване. Канцеларски материали се доставят по отделни заявки – в количества, в зависимост от моментните потребности на ТП на НОИ – Ямбол. Възложителят може да заявява канцеларски материали от посочените в Приложение № 1 видове, по единични цени от ценовото предложение на избрания за изпълнител участник, до изчерпване на сумата по договора или до изтичане на срока му на действие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на HOИ - Ямбол, съгласно Приложение № 2 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852100      
22852000      
22817000      
22814000      
22813000      
30197130      
30197220      
30199500      
30145100      
39831240      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Административна сграда на в ТП на НОИ-Ямбол на адрес: гр. Ямбол ул. “Г.С. Раковски” № 9

На основание чл.80 ал.1 от ППЗОП поради наличие на части включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП, Възложителят ги отделя в Обос. позиция №2: Доставка на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на HOИ - Ямбол, съгласно Приложение № 2, като запазени за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Канцеларските материали необходими за административната дейност на ТП на HOИ – Ямбол по видове артикули, и прогнозно количество са описани, съгласно техническите им характеристики в Приложение №2 от техническите спецификации. Количествата посочени в Приложение № 2 са прогнозни, без Възложителят да се ангажира с тяхното усвояване. Канцеларски материали се доставят по отделни заявки – в количества, в зависимост от моментните потребности на ТП на НОИ – Ямбол. Възложителят може да заявява канцеларски материали от посочените в Приложение № 2 видове, по единични цени от ценовото предложение на избрания за изпълнител участник.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В процедурата за възлагане на Обособена позиция №2,/като запазена/ могат да участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания при спазване изискнаията чл 12 ал.5 и ал.6 от ЗОП.В процедура за възлагане на Обособена позиция №2 могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на специализирани предприятия или кооперации.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 196-353235 (напр. 2015/S 123-123456)   и  752060 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-28-3    1   Доставка на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на HOИ Ямбол-Обособена позиция №1 Доставка на канцеларски материали необходими за администрати,съгласно Приложение № 1
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Менинджмънт бизнес Машини ООД 000708921
булевард Витоша №146, вх. Б, ет.5
София BG412 1000 България
uzunova@mbm-bg.com +359 28051715
www.mbm-bg.com +359 28051717
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
07.02.2019 15:53 ч. :  105-28-4 служебно вписване
затвори
 История 1005-28-4    2   Доставка на канцеларски материали необходими за административната дейност на ТП на HOИ Ямбол-Обособена позиция №2 Доставка на канцеларски материали необходими за администрати,съгласно Приложение №2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ Димитър Радев 119027553
Улица Поборническа №3
Сливен BG342 8800 България
dradev@mbox.contact.bg +359 4462244
+359 4462244
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е до 02.01.2017г. включително.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва