Версия за печат

00797-2016-0041

BG-гр. Бургас: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. Александровска 26, За: Анелия Ангелова, Република България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: a.angelova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: Дирекция ОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/news/details/62/25772.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга за организиране и провеждане на специализирани обучения по проект „Развиване на нови услуги в Дневен център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства на територията на община Бургас“, осъществяван с финансовата подкрепа на Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възложителят възлага, а Изпълнителят приема срещу възнаграждение да организира и проведе специализирани обучения по проект „Развиване на нови услуги в Дневен център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства на територията на община Бургас“, осъществяван с финансовата подкрепа на Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014“ съгласно техническата спецификация, неразделна част от настоящия договор.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20474 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация; тежест: 60
Показател: Предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

93-ОП-72

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729807 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 93-ОП-72(14) История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга за организиране и провеждане на специализирани обучения по проект „Развиване на нови услуги в Дневен център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства на територията на община Бургас“, осъществяван с финансовата подкрепа на Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, на Финансовия механизъм на Европейското икон
V.1) Дата на сключване договора
22.12.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.11.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ДОКТОР ВЕТКО - 1” ООД, ЕИК:102918862, ул. „Иван Вазов“ № 7 / ул.“Цар Калоян“, № 53А, Република България 8230/6000, гр. Несебър / гр. Стара Загора, Тел.: 0876 979730, E-mail: doktorvetko1@gmail.com, Факс: 056 847762

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20474 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20474 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП (Отм.). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП (Отм.).

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.01.2017 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ПЛИК № 1 с вх. № 93-ОП-72(3)/30.05.2016 г., 10:52 часа на „АТЛАС ТРАВЕЛС“ ЕООД, ЕИК:130026450, със седалище: 1434 София бул. „Симеоновско шосе“ №276, адрес за кореспонденция: 1000 София, улица „Сердика“ телефон: 02/981 99 93, факс: 02/980 18 16 e-mail: admin@atlas-travels.net, представлявано от Евгения Манолова Манолова; 2. ПЛИК № 2 с вх. № 93-ОП-72(4)/31.05.2016 г., 10:51 часа на „ХЕДОН КОНСУЛТ“ ЕООД, ЕИК:201374348, със седалище и адрес на управление и адрес за кореспонденция: 1527 София, улица „Екзарх Йосиф“ № 121, етаж № 1, телефон: 02 4266722, e-mail: office@hedonconsult.eu, представлявано от управителя Десислава Павлова Илиева; 3. ПЛИК № 3 с вх. № 93-ОП-72(5)/31.05.2016г., 11:37 часа на „ФАЙВ КОНСУЛТ“ АД, ЕИК: 202699191, със седалище, адрес на управление и адрес за кореспонденция: 1504 София, ул. „Велико Търново“ № 27, етаж 2, офис А, тел. 02 418 64 59, e-mail: info@fiveconsult.eu, представлявано от Камелия Богданова Калоянова; 4. ПЛИК № 4 с вх. № 93-ОП-72(6)/31.05.2016 г., 11:42 часа на „ДОКТОР ВЕТКО - 1” ООД, ЕИК:102918862, със седалище и адрес на управление: 8230 гр. Несебър, ул. „Иван Вазов“ № 7, и адрес за кореспонденция: 6000 гр. Стара Загора, ул.“Цар Калоян“, № 53А, етаж 2, апартамент 4, тел.: 0876 979730, e-mail: doctorvetko1@gmail.com, представлявано от Таня Жекова Иванова- Койчева; 5. ПЛИК № 5 с вх. № 93-ОП-128(9)/03.05.2016 г., 15:00 часа на „РЕШЕНИЯ ЗА ПСИХИЧНО ЗДРАВЕ” ДЗЗД. Обединението е между „КА консултинг енд хюмън дивелпмънд“ ООД, с ЕИК 202233418, със седалище, адрес на управление и адрес за кореспонденция: 8000 гр.Бургас, комплекс „Лазур“, блок 20, вход 4, етаж 4, апартамент десен, тел.:0887151118, e-mail: ka.ps.praktika@gmail.com, представлявано от Антоанета Георгиева Радева и „ГИП – София“ ЕООД, с ЕИК 202318570, със седалище, адрес на управление и адрес за кореспонденция 1000 София, ул. „Мальовица“ №1, тел. 02 9877875, факс 02 9809368, e-mail: sofia@gip-global.org, представлявано от Бранимир Стефанов Богданов


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор