Версия за печат

03367-2016-0001

BG-Кърджали: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Ученическо хранене ЕООД, ул.Хвойна №2, За: инж. Аднан Дурмуш, Р България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 62344, E-mail: uch.hranene@mbox.is-bg.net

Място/места за контакт: Ученическо хранене ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uh-kj.com.

Адрес на профила на купувача: http://uh-kj.com/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B0-2016%D0%B3/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на „Ученическо хранене” ЕООД гр.Кърджали“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Мястото за изпълнение на поръчката са складовете за хранителни продукти към обектите на „Ученическо хранене” ЕООД гр.Кърджали: СОУ „Климент Охридски” – Кърджали, ул. „Здравец” №3 СОУ „Отец Паисий” – Кърджали, ул. „Отец Паисий” №12 СОУ „Вл.Дим. – Майстора” – Кърджали, ул. „Ардинска” №1 ГПЧЕ „Христо Ботев” - Кърджали, ул. „Генерал Чернозубов” №19 СОУ „Йордан Йовков” - Кърджали ул. „Булаир” №18 ОУ „Васил Левски” - Кърджали „Мара Михайлова” №3 ОУ „Христо Ботев” - село Миладиново ОУ „Иван Вазов” – село Костино ОУ„Св.Св.Кирил и Методий” – село Стремци ОУ „Христо Ботев” - село Бойно ОУ „Паисий Хилендарски” - село Перперек ОУ „Иван Вазов” – село Широко поле ОУ „Максим Горки” – село Чифлик ОУ „Никола Й. Вапцаров” – село Рани лист ОУ „Христо Смирненски” - село Мост ОУ„Св.Св.Кирил и Методий” - село Енчец
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Откритата процедура е за периодично повтарящи се доставки на хранителни продукти за нуждите на "Ученическо хранене" ЕООД гр. Кърджали – ВЪЗЛОЖИТЕЛ, съгласно приложената количествена спецификация с цел избор на доставчик по посочените обособени позиции и сключване на договор за доставка за 12/дванадесет/ месеца, при най-благоприятни за "Ученическо хранене" ЕООД гр. Кърджали условия.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател Цена; тежест: 70
Показател: Показател Обоснован срок на доставака; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 727728 от 12.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 5 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на хранителни продукти по обособени позиции №№1, 3, 4 и 5
V.1) Дата на сключване договора
30.11.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.10.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЕМА КОМЕРС ЕООД; ЕИК108029421, ул.Славянска №33, Р България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 62999

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 134107.92 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 6 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на хранителни продукти по обособена позиция №2
V.1) Дата на сключване договора
05.12.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.10.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

РОЩОК ООД; ЕИК108692322, кв.Възрожденци, бл.95, ап.50, Р България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 62588

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 53840.83 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.12.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Млечна промишленост-Хасково “ЕООД, гр.Хасково; „Салко“ ООД, гр.Кърджали; "Дема Комерс" ЕООД,гр.Кърджали; "Рощок" ООД,гр.Кърджали; ЕТ "Роси - Р.Овчарова",гр.Кърджали


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор