Версия за печат

04745-2016-0001

BG-Казанлък: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Исторически музей Искра - гр. Казанлък, ул. Петко Рачев Славейков № 8, За: горепосоченото лице, РБългария 6100, Казанлък, Тел.: 0889404 850, E-mail: museum.iskra.kz@abv.bg, Факс: 043 63741

Място/места за контакт: Момчил Маринов Кънчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.museum.iskra.kz@abv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.muzei-kazanlak.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Музей

Основна/и дейност/и на възложителя

Отдих, култура и религия

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Закупуване на оборудване и софтуер и обучение на персонала в дигитален център за културното наследство в Исторически музей "Искра" - гр. Казанлък" в изпълнение на проект „Документиране и дигитализиране на тракийски гробници, гробни комплекси и движимо културно наследство от долината на розите и тракийските царе“ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Закупуване на оборудване и други ДМА”, запазена по реда на чл. 16г от ЗОП; Обособена позиция № 2: „Закупуване на оборудване и други ДМА и обучение”, които не са запазени по реда на чл. 16г от ЗОП; Обособена позиция № 3: „Закупуване на софтуер и други ДНА“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Исторически музей Искра - гр. Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обособена позиция № 3: „Закупуване на софтуер и други ДНА“ Операционна система за управление на сървър, Офис пакет с текстообработващи, таблични и презентациионни приложения - пакет до пет потребителя, Софтуеър за обработка на фотоизображения от различен формат - пакет до пет потребителя, Софтуеър за обработка на видеоизображения и аудиофайлове от различен формат - пакет до пет потребителя, Софтуер за графична обработка

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48820000, 48900000, 48214000

Описание:

Сървъри
Други софтуерни пакети и операционни системи
Софтуерни пакети за мрежова операционна система

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12996 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за реакция при констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок; тежест: 30
Показател: Срок доставка; тежест: 30
Показател: Ценово предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 4745 от 02.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 9 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Обособена позиция № 3: „Закупуване на софтуер и други ДНА“
V.1) Дата на сключване договора
11.10.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Семинари 2000 ЕООД, ЕИК 203427194, ул. Ниш № 18, РБългария 7000, Русе, Тел.: 0889 252501, E-mail: seminari2000@abv.bg, Факс: 082 819999

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 13833.34 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12996 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.12.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта вх. № 33/01.03.2016 г., получена в 14.15 ч. от „СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ” ЕООД. 2.Оферта вх. № 36/07.03.2016 г., получена в 9.55 ч. от „ТЕМПУС.БГ” ЕООД. 3.Оферта вх. № 38/07.03.2016 г., получена в 12.05 ч. от „Семинари 2000” ЕООД 4.Оферта вх. № 42/07.03.2016 г., получена в 15.08 ч. от "Алтех" ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор