Версия за печат

00042-2016-0005

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РД-14-50 от дата 02.12.2016 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

BG411, Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Свилен Чобанов и Григор Джамбазов, България 1000, София, Тел.: 02 9409647 ; 02 9409594, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mtitc.government.bg/pk/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка и инсталиране на компютърни конфигурации, преносими компютри и периферни устройства за нуждите на дирекция КПП – Управляващ орган на ОПТТИ 2014-2020” със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка и инсталиране на 54 бр. компютърни конфигурации; Обособена позиция 2: Доставка и инсталиране на 14 бр. преносими компютри; Обособена позиция 3: Доставка и инсталиране на 33 бр. мултифункционални устройства, мобилен принтер и мобилен скенер.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обособена позиция 1: Доставка и инсталиране на 54 бр. компютърни конфигурации. Обособена позиция 2: Доставка и инсталиране на 14 бр. преносими компютри, в комплект с монитор, мишка, клавиатура,слушалки с микрофон, оригинална докинг станция със захранващ адаптер за свързване към специализирания докинг конектор на лаптопа. Обособена позиция 3: 1. Цветни лазерни мултифункционални устройства – 30 броя; 2. Цветни мултифункционални устройства А3 – 3 броя; 3. Мобилен принтер – 1 брой; 4. Мобилен скенер – 1 брой. В рамките на гаранционния срок по всяка обособена позиция участникът трябва да осигури гаранционно поддържане. Гаранционното поддържане следва да включва труд, материални и транспортни разходи, извършва се на място при Възложителя от понеделник до петък (от 9:00 до 17:30 ч.). Изпълнителят трябва да осигури център за приемане на заявки за проблеми чрез електронната поща, факс и телефон.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Поръчката ще се финансира със средства от приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 264600 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно чл. 73, ал. 1 от ЗОП, при възлагане на обществени поръчки публичните възложители могат да избират свободно открита или ограничена процедура. Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за доставка е на стойност равна или по-висока от 264 033 (двеста шестдесет и четири хиляди и тридесет и три) лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящия случай, максималната стойност на обществената поръчка е в размер на 264 600,00 (двеста шестдесет и четири хиляди и шестстотин) лева без ДДС. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.12.2016 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Ивайло Ангелов Московски

VIII.2) Длъжност

Министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията