Версия за печат

00277-2016-0005

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Топлофикация София ЕАД, ул. Ястребец № 23Б, За: Вивиан Димитрова, РБългария 1680, София, Тел.: 02 9033107, E-mail: v.e.dimitrova@toplo.bg, Факс: 02 8594149

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toplo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.zop.toplo.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне и изпълнение на пакет от стратегически и оперативни инициативи за оптимизиране на дейността на „Топлофикация София” ЕАД чрез използване на дигитални технологии за автоматизиране на бизнес процеси, анализ на оперативни и финансови данни и подобряване на обслужването и удовлетвореността на клиентите на дружеството”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: "Топлофикация София" ЕАД
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Изготвяне и изпълнение на пакет от стратегически и оперативни инициативи за оптимизиране на дейността на „Топлофикация София” ЕАД чрез използване на дигитални технологии за автоматизиране на бизнес процеси, анализ на оперативни и финансови данни и подобряване на обслужването и удовлетвореността на клиентите на дружеството” Избраният изпълнител следва да изготви пакет от краткосрочни, средносрочни и дългосрочни стратегически и оперативни инициативи за оптимизиране на дейността на Топлофикация София ЕАД, чрез използване на дигиталните технологии за подобряване на организацията на вътрешните бизнес процеси, подобряване на обслужването на клиентите и развитие на възможностите на дружеството да анализира данните, с които разполага. Поръчката включва 5 (пет) дейности: 1. Дейност 1: Създаване и валидиране на стратегия за дигитално развитие на „Топлофикация София“ ЕАД; 2. Дейност 2: Оценка на удовлетвореността на клиентите на „Топлофикация София“ ЕАД във всички точки на отношение с дружеството; 3. Дейност 3: Доразвиване на съществуващи и създаване на нови интерактивни отчети на база на платформата IBM Cognos Express; 4. Дейност 4: Доразвиване на съществуващи и създаване на допълнителни прогнозни модели, базирани на платформата SPSS Modeler; 5. Дейност 5: Оценка на очакваната възвращаемост от кампания за събиране на дълговете, които са извън давностен срок.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71621000

Описание:

Услуги по технически анализ и консултантски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
296325 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 716049 от 25.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № История У-№67 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изготвяне и изпълнение на пакет от стратегически и оперативни инициативи за оптимизиране на дейността на „Топлофикация София” ЕАД чрез използване на дигитални технологии за автоматизиране на бизнес процеси, анализ на оперативни и финансови данни и подобряване на обслужването и удовлетвореността на клиентите на дружеството”
V.1.1) Дата на сключване договора
08.06.2016 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.05.2016 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум ИНДЕВР- АЙ ТИ СИ И, ЕИК:177025063, р-н Младост, ул. Михаил Тенев 12, БИЗНЕС ЦЕНТЪР ЕВРОТУР, офис 20, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 02 4007000, E-mail: stodorova@indeavr.com

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 296325 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.11.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Консорциум „ИНДЕВР- АЙ ТИ СИ И” Членове на консорциума: „ АЙ ТИ СИ И” ООД и „ИНДЕВР” ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП