00589-2016-0024
Технически редакции | ||
![]() |
||
15.11.2016 15:39 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
15.11.2016 15:39 ч. : | 15/11/2016 15:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
15.11.2016 15:39 ч. : | 15/11/2016 15:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
15.11.2016 15:40 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
15.11.2016 15:40 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
15.11.2016 15:40 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Перник: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Перник, пл. Св. Иван Рилски 1А, За: Галина Ганчева, България 2300, Перник, Тел.: 076 684220, E-mail: poop@pernik.bg
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pernik.nit.bg/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Осигуряване на канцеларски материали и консумативи по три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Перник“ Обособена позиция № 2 „Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи след предварителна заявка, във връзка с реализирането на проект„Функциониране на Областен информационен център - Перник”, Договор № BG05SFOP001-4.001-0009-C01, съфинансиран от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Добро управление”,процедура BG05SFOP001-4.001 „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 Областни информационни центрове“ Обособена позиция № 3 „Доставка на офис материали и консумативи за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в Община Перник в сграда частна общинска собственост, находяща се на ул. „Инженерна“ №6 и офис материали и консумативи за нуждите на екипа за управление на проекта“, по проект„Създаване на нов Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда в Община Перник”, Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М9ОP001-2.002 „Независим живот“, Договор № BG05M9OP001-2.002-0139, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 214-2020г.“, съфинансиран от Европейския социален фонд на европейския съюз”
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да извършва Доставка на канцеларски материали и консумативи , съгласно офертата, която е неразделна част от договора представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, наричана по-долу стока, срещу което ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати определената в настоящия договор цена. 1.1 Доставките, предмет на този договор, ще се извършват периодично, чрез писмени заявки от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 1.2 ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ избира стоките свободно като си запазва правото да заявява ограничени количества стоки или да не прави заявки за някои от стоките, предлагани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 1.3 ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да заявява и получава и други канцеларски материали извън включените в техническата спецификация артикули по представения от ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ каталог .
39263000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
16/СЛУ-3276/14.04.2016 г.
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
5
Престиж Бизнес 93 ООД, ЕИК 811130355, ул. Тодор Александров 37, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 880988, E-mail: pb93ltd@outlook.com
НЕ
4
Ронос ООД, ЕИК 831176328, „Ал. Стамболийски” №84, ет.7, офис 38-39, България 1000, София, Тел.: 02 4893137, E-mail: zop@officemarket.bg
НЕ
4
Ронос ООД, ЕИК 831176328, „Ал. Стамболийски” №84, ет.7, офис 38-39, България 1000, София, Тел.: 02 4893137, E-mail: zop@officemarket.bg
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Обособена позиция № 2 „Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи след предварителна заявка, във връзка с реализирането на проект„Функциониране на Областен информационен център - Перник”, Договор № BG05SFOP001-4.001-0009-C01, съфинансиран от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Добро управление”,процедура BG05SFOP001-4.001 „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 Областни информационни центрове“ Обособена позиция № 3 „Доставка на офис материали и консумативи за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в Община Перник в сграда частна общинска собственост, находяща се на ул. „Инженерна“ №6 и офис материали и консумативи за нуждите на екипа за управление на проекта“, по проект„Създаване на нов Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда в Община Перник”, Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М9ОP001-2.002 „Независим живот“, Договор № BG05M9OP001-2.002-0139, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 214-2020г.“, съфинансиран от Европейския социален фонд на европейския съюз”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
15.11.2016 г.
„РОНОС” ООД "ОФИС КОНСУМАТИВИ" ООД „ЗАПАДНА ОФИС КОМПАНИЯ” ООД "ПРЕСТИЖ БИЗНЕС 93" ООД "СТЕНДЕК" ООД
ПРИЛОЖЕНИЕ Г