Версия за печат

00693-2016-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛСМ „Н.И. Пирогов” ЕАД, бул. Тотлебен 21, За: Веселина Денчева, България 1606, София, Тел.: 02 9154507, E-mail: marketing@pirogov.bg

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pirogov.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://pirogov.nit.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И ОФИС КОНСУМАТИВИ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: бул. Тотлебен 21, УМБАЛСМ "Н.И. Пирогов" ЕАД, склад при отдел СТУ
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на болницата по предварителна заявка от страна на възложителя за срок от две календарни години

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30191000, 30192000

Описание:

Офис оборудване, без мебелировка
Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
62687.1 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 725095 от 01.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2016-49 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И ОФИС КОНСУМАТИВИ
V.1) Дата на сключване договора
15.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ронос ООД, ЕИК 831176328, бул. Ал. Стамболийски № 84, бизнес сграда Urban Model , ет. 7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4893137

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 62687.1 BGN с ДДС 20%
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.09.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Кооперация Панда 2. Роел-98 ООД 3. Мениджмънт Бизнес Машин ООД 4. О Плюс ЕООД 5. Ронос ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор