Версия за печат

00118-2016-0005

BG-Сливен: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, бул. Цар Освободител № 1, За: инж. Стоян Марков, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611100, E-mail: g_tujarova@abv.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: Община Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg/index.csp?f=1-00118-2016-003.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”Изпълнение на СМР по проект „Обидинено детско заведение и здравно – образователен център в УПИ І, кв. 40, кв. „Надежда” – гр. Сливен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Сливен, Община Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

”Изпълнение на СМР по проект „Обидинено детско заведение и здравно – образователен център в УПИ І, кв. 40, кв. „Надежда” – гр. Сливен” 1.Общи цели Възлагането в настоящата обществена поръчка е по проект, който има за цел да изгради Обединено детско заведение и Здравно образователен център в УПИ І, кв. 40, кв. „Надежда” гр. Сливен, за да отговори на нарастващата нужда от този тип заведение на територията на кв. „Надежда”. 2.Конкретна цел Подобряване живота и създаване на подходящи условия за устойчива интеграция на маргинализирани и социално изключени роми и хора от други уязвими групи в гр. Сливен 3.Специфични цели 3.1.Подобряване жизнените условия на деца и лица от кв. „ Надежда” гр. Сливен посредством осигуряване на по лесен достъп до услуги и човешки права чрез изграждане и функциониране на Обединено детско заведение (ОДЗ). 3.2.Предоставяне на интегрирани услуги в сферата на образованието и здравно-профилактични дейности на социално изключени роми и хора от други уязвими групи чрез изграждане на медицински център и читалище. 3.3.Техническата спецификация е разработена съгласно одобрените количествени сметки. Предвидените в настоящата обществена поръчка дейности по строително – монтажни работи са базирани на инвестиционен проект във фаза „Технически проект” и протокол № 34 от 15.09. 2015 год. на Общински експертен съвет по устройство на територията. 3.4.Инвестиционния проект съдържа следните части: Архитектурна; Конструктивна; Електроинсталации; Водоснабдяване и канализация; Пожарна безопасност; Геодезическа вертикална планировка; План за безопасност и здраве; План за управление на строителните отпадъци. Инвестиционният проект, с всички свои части е неразделна част от документацията за участие и е достъпен на сайта на Община Сливен. 3.5.Конкретната цел на настоящата обществена поръчка е осигуряване на ефективно и качествено изпълнение на строително монтажните дейности, необходими за изпълнението на проект „Обединено детско заведение и здравно образователен център в УПИ І кв. 40, кв. „Надежда”. Предметът на поръчката включва В обемно отношение сградата е на два и частично на един етаж, като в едноетажните обеми са разположени детската ясла и медицинският център. ЗП на ОДЗ 943,8 кв. м. РЗП на ОДЗ 2058,5 кв. м. ЗП на мед. Център 128, 6 кв.м. ЗП на мини читалище 138,9 кв.м. ЗП на сградата 1211,3 кв. м. РЗП на сградата 2326,0 кв.м. Част Конструктивна Конструктивната част на проекта е разработена на база задание за проектиране, разработения архитектурен проект и утвърдения проект във фаза Идейна. В конструктивно отношение обекта представлява общо тяло с Г – образна форма в план , частично едноетажно, частично двуетажно. Под двуетажната част има развит частичен сутерен. Покрива е плосък с топлоизолация положена върху покривната плоча.Част Архитектурна Проекта е съобразен с изискванията на Възложителя заданието за проектиране и нормативната уредба. Функционалното решение на сградата се основава на изискванията за такъв род сгради и техните най-съвременни образци. Ситуирането на сградата е съобразено с ослънчаването на двора и функционирането на ОДЗ и Здравно-образователният център.Част ЕЛ При проектирането са взети под внимание изискванията на Наредба № 3 за устройство на ел. уредби, Противопожарни строително технически - норми , Норми за проектиране на мълниезащита на сгради и външни съоръжения, Правилник за техническа безопасност на труда.Част „ВиК” Предвижда се изграждане на водопроводната и канализационна инсталация и санитарна арматура съгласно одобрените технически проекти.Съществуващият канализационен колектор преминава през имота на дълбочина 5,20 и 5,35 метра от кота терен.Част отопление вентилация и технологично газоснабдяване Техническият проект по част ОВ е разработен на база архитектурни чертежи. В настоящата част се разглежда проектирането на отоплителна и вентилационна инсталации на акумулаторното помещение.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1249564.08 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технически показател (ТО): ТО1 - „Предложени от участника гаранционни срокове“; тежест: 10
Показател: Технически показател (ТО):ТО2–„Максимален срок за отстраняване на дефекти през гаранционния период,след въвеждане на обекта в експлоатация”/в календарни дни/; тежест: 10
Показател: Технически показател (ТО): ТО3 – „Срок за изпълнене”; тежест: 10
Показател: Финансов показател (ФО) - Предложена от участника крайна цена в лева, без ДДС; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 727255 от 11.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:”Изпълнение на СМР по проект „Обидинено детско заведение и здравно – образователен център в УПИ І, кв. 40, кв. „Надежда” – гр. Сливен”
V.1) Дата на сключване договора
24.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.07.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум „Строй Груп”, ЕИК 177055291, ул. „Бъкстон” № 8А, Р България 8600, Ямбол, Тел.: 046 664111, Факс: 046 664111

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1250000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1249564.08 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Решение № РД 15 - 950 от 07.07.2016 г., за определяне на изпълнител на обществената поръчка е получено от двамата участника на 11.07.2016 г. Крайният срок за обжалване е 21.07.2016 г. - включително.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Консорциум „Строй Груп”, гр. Ямбол и адрес на управление: ул. „Бъкстон” № 8А, ЕИК 177055291 - съизпълнители: „Суперстрой – инженеринг” ЕООД, гр. Ямбол, ул. „Бъкстон” № 8А, ЕИК 128556331 и „Гео – Кри” ЕООД, гр. Сливен, ж. к. „Сини камъни”, бл. 11, вх. Г, ет. 2, ап. 6, ЕИК 203047509; 2.„Билдинг - ТД” ЕООД, гр. Сливен, ул. „Граф Игнатиев” № 8, ЕИК 119509973


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор