Версия за печат

00158-2016-0004

BG-Павел баня: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павел баня, Ул. Освобождение №15, За: Йордана Енева - Зам. кмет, Република България 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094

Място/места за контакт: Община Павел баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=2480.

Адрес на профила на купувача: http://www.pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=2480.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Павел баня”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Обектите, финансирани от общински бюджет на територията на община Павел баня.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на сключения договор е доставка на електрическа енергия ниско напрежение за нуждите на ОБЩИНА ПАВЕЛ БАНЯ, осигуряване на услугата по прогнозиране на потреблението, изготвяне и подаване на товарови графици от координатора на балансиращата група, поемане на отговорност за балансиране и всички дейности свързани с участие в либерализираният пазар на електрическа енергия на Възложителя. Предметът на поръчката включва : 1.Изготвяне от Изпълнителя на дневни почасови товарови графици и покриването на техните небаланси и параметрите за тяхното формиране за срока на договора.Този дневен график ще бъде общ вид на очакваният часови енергиен товар.Дневният график обхваща 24 часа, започвайки от 00:00 до 24:00 часа за съответният ден; 2.Изпращане от Изпълнителя на почасовите дневни графици за доставка на ЕСО, в съответствие с разпоредбите на ПТЕЕ.Своевременно администриране на графиците и обем на информация с ЕСО ЕАД; 3.Координиране и балансиране на количествата нетна електрическа енергия; 4.Регистриране на графици за доставка на електрическа енергия през Уеб портал.Генериране на различни справки – графично и таблично представяне на договорени и измерени количества електроенергия, небаланси; 5.Следене на почасовите измерени количества електроенергия в табличен и графичен вид; 6.Поддържане и предаване от Изпълнителя на електронна база от данни за часовото и месечното електропотребление на Община Павел баня; 7.Оказване на съдействие в процеса на регистрация обекта на Възложителя на либерализирания пазар на електрическа енергия; Възложителят няма да заплаща такса за : -Изготвяне, изпращане и регистриране от Изпълнителя на дневните почасови товарови графици и покриването на техните небаланси и параметрите за тяхното формиране; -Участие в балансиращата група и санкции за излишък или недостиг на небалансите. Изпълнителят отговаря за администрирането на графиците и обема на информация с ЕСО. За срока на договора, възложителят ще разполага с правото да изтегля партиди и да присъединява нови, допълнително включени в списъка на средствата за търговско измерване, по съответния ред, с изискуемите за това документи. Обемът на поръчката може да се прогнозира въз основа на изложеното в Годишния и Месечните Енергийни доклади „Ефект“ потребление на Възложителя за предходния 12/дванадесет/ месечен период по ИТН. Годишният и Месечните енергийни доклади са част от документацията за участие в процедурата. В случай на необходимост, в рамките на срока на действие на договора и предвидения финансов ресурс, Възложителят може да включи нови обекти, за които ще заплаща по договорената с изпълнителя цена.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
150000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 724813 от 01.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 82 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Павел баня”
V.1) Дата на сключване договора
01.08.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

МОСТ ЕНЕРДЖИ АД, ЕИК201325372, Бул. България №118, Република България 1618, София, Тел.: 02 4169843

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 150000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 150000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

УЧАСТНИК №1 „ЕНЕРГИЙНА ФИНАНСОВА ГРУПА” АД, с адрес за кореспонденция – гр.София, кв. „Павлово”, ул. „Вихрен“ № 10, електронен адрес: i.dermendzhieva@efg.bg, тел. 02 892 88 08, факс 02 892 88 13, представил оферта, с вх. №30-1536-1/03.05.2016 г., в 08:28 часа във входящия регистър. УЧАСТНИК №2 „ЕНЕРГО – ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ” ЕООД, с адрес на кореспонденция – гр. Варна, п.к 9009, бул. Владислав Варненчик“ № 258, Варна Тауърс, Кула Г, e-mail: market@energo – pro.bg, тел. 052 577 770, факс 052 577 340, представил оферта, с вх. №30-1537-1/03.05.2016 г., в 10:28 часа във входящия регистър. УЧАСТНИК №3 „ЕВН ТРЕЙДИНГ САУТ ИЙСТ ЮРЪП” ЕАД, с адрес на кореспонденция – гр. София, п.к. 1000, бул. „Цар Освободител” № 14, e-mail: info@evn-traiding.com, тел. 032 30 11 04, факс 032 27 85 32, с вх. № 30-1538-1/03.05.2016 г., в 10:38 часа във входящия регистър. УЧАСТНИК №4 „ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ” ЕАД, с адрес на кореспонденция – гр. София, пл. „Позитано” № 2, етаж 7, офис 7, e-mail: office@cez-tade.bg, тел. 02 89 59 146, факс 02 954 93 82, представил оферта, с вх. № 30-1539-1/03.05.2016 г., в 13:02 часа във входящия регистър УЧАСТНИК №5 „ЕНЕРДЖИ МАРКЕТ” АД, адрес на кореспонденция – гр. София, п.к 1202, ул. „Георг Вашингтон“ № 41, e-mail: office@energymarketad.com, тел. 02 983 16 31, факс 02 983 60 58 представил оферта, с вх. № 30-1540-1/03.05.2016 г., в 13:06 часа във входящия регистър. УЧАСТНИК №6 „МОСТ ЕНЕРДЖИ” АД, адрес на кореспонденция – гр. София, п.к 1618, бул. „България” №118, БЦ „Абакус”, e-mail: office@mostenergy.ey, тел. 02 416 98 43, факс 02 416 05 32, представил оферта, с вх. № 30-1534-1/03.05.2016 г., в 13:10 часа във входящия регистър.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор