00496-2016-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.07.2016 11:18 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.07.2016 11:18 ч. : | 25/07/2016 11:02 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.07.2016 11:18 ч. : | 25/07/2016 11:02 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.07.2016 11:19 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.07.2018 11:44 ч. : | ФС01-0159/22.07.2016г. | служебно вписване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Гриша Иванов, Република България 1052, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: pno3@asp.government.bg, Факс: 02 9861198
Място/места за контакт: Отдел Правно осигуряване и обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.
Национална агенция/служба
Социална закрила
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Доставка на копирна хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенция за социално подпомагане» по 2 /две/ обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на Агенция за социално подпомагане”; Обособена позиция №2: „Доставка на копирна хартия и тонери за нуждите на Агенция за социално подпомагане"
Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офис, в съответствие с Техническата спецификация /Приложение № 1/ към документацията на обществената поръчка, Техническо предложение /Приложение № 3.1/ и Ценово предложение /Приложение № 2.1/ на изпълнителя, представляващи неразделна част от договора за обществена поръчка. В зависимост от възникналите потребности, възложителят изпраща съответна периодична заявка за доставка на артикули, съгласно Техническото предложение – приложение към договора, в която определя количеството, вида и конкретните локации за доставка. Срокът за изпълнение на съответна доставка е до 10 /десет/ работни дни от получаване на заявката от изпълнителя. При достигане на определената максимална финансова рамка на договора, договорът се прекратява преди изтичане на срока, за който същият е сключен.
30192000, 30125100, 30197630, 30197643, 22851000, 22852000, 30197220, 22813000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.07.2018 11:44 ч. : | ФС01-0159/22.07.2016г. | служебно вписване |
![]() |
||
затвори |
6
РОНОС ООД, ЕИК: 831176328, район Възраждане, бул. Александър Стамболийски № 84, бизнес център Urban Model, ет. 7, офис. 38-39, Република България 1303, София, Тел.: 02 4893137, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.07.2016 г.
1. Оферта от „Транс КО 04” ЕООД – вх. № 26-206/20.04.2016г.; 2. Оферта от „Плесио Компютърс” ЕАД – вх. № 26-207/20.04.2016г.; 3. Оферта от Производителна кооперация на инвалидите „Царевец“ – вх. № 92-376/20.04.2016г.; 4. Оферта от „Ронос“ ООД – вх. № 26-210/20.04.2016г.'; 5. Оферта от „Топ Елана“ ООД – вх. № 26-212/20.04.2016г.; 6. Оферта от „Мултико 92“ ООД – вх. № 26-214/20.04.2016г.;
ПРИЛОЖЕНИЕ Г