Версия за печат

00435-2016-0036

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Софийска вода АД, район Младост, ж. к. Младост IV, ул. Бизнес Парк София, сграда 2А, За: Христо Зангов, България 1766, София, Тел.: 02 8122495, E-mail: hrzangov@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiyskavoda.bg.

Адрес на профила на купувача: https://procurement.sofiyskavoda.bg/login.aspx?zop=1101.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Аварийни ремонти, планова поддръжка и доставка на резервни части и консумативи за специализиранa надстройка „Кайзер“ за почистване на канали.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Аварийни ремонти, планова поддръжка и доставка на резервни части и консумативи за специализиранa надстройка „Кайзер“ за почистване на канали.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000, 50500000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
Услуги по ремонт и поддържане на помпи, арматурни изделия, метални контейнери и машини


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
120000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

ТТ001513

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 727453 от 12.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 7065 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1.1) Дата на сключване договора
22.07.2016 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.06.2016 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Евромаркет Кънстракшън” АД, ЕИК 131433890, район Младост, бул. „Андрей Ляпчев“ №51, Р. България 1784, София, Тел.: 02 9767100, E-mail: construction@euromarket.bg, Факс: 02 9767111

URL: http://www.euromarket.bg/.

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Евромаркет Кънстракшън” АД, със седалище и адрес на управление: гр. София 1784, район Младост, бул. „Андрей Ляпчев“ №51, представлявано от Димитър Петров Илчев - Изпълнителен директор.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП