Версия за печат

02711-2016-0068

BG-Балчик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF%E2%84%9629-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества гуми за МПС собственост на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2016г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място на доставка – складова база на Възложителя- „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Балчик, обл. Добрич, ул. „ Черно море” № 81.
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя прогнозни количества гуми за МПС собственост на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2016г., по модел на превозното средство, по размер и предназначение на външни гуми, съгласно Техническо предложение- приложение № 3 неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича " доставка". (3). Изисквания при изпълнение на поръчката за качество на доставката: 1. Всички стоки следва да бъдат нови, неупотребявани с DOT (дата на производство) след 01.06.2015г. без скрити или явни дефекти, с етикети на български език, произведени от качествени суровини, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им. 2. Да отговарят на изискванията по Наредба № 74/07.10.2003г. за ЕО одобряване типа на гуми, ЕО одобряване типа на гуми по отношение нивото на шума при контакт с пътя и ЕО одобряване типа на нови моторни превозни средства и техните ремаркета по отношение монтирането на гумите (загл. изм. - дв, бр. 58 от 2006 г.) на МТС на Република България по отношение маркировка, тип, вид, конструкция, индекси за скорост, товароносимост, и/или подсиленост на каркаса, и/или предпазен борт за джанта, Е-марка (за хомологация), MS-марка, и/или AS/МРТ-марка и пр.), за които размери се отнася; 3. Да са произведени по собствени рецептури и предписания на Конструкторските Отдели към Развойните Центрове на съответните производители и в съответствие с климатичните и предписани условия за експлоатация , както и маркетинговите политики на същите, за Регион Европа/Европа-Близък Изток. (4). Доставките ще се изпълняват по заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката. , като сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка за прогнозната му стойност, ако нуждите му не изискват такава. Заявката ще се извършва по електронен път на ел. адрес sales@eurocatena.net посочен от Изпълнителя, по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата.. (5). Уговорените в договора условия се прилагат автоматично за всяка конкретната доставка за вид и количество, като стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични продажни цени съгласно представена от Изпълнителя ценова оферта-приложение № 2 към договора по приложената спецификация ІІ. СРОК И МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ Чл. 2.(1). Срок за изпълнение на договора: 1. Срок на доставка - 3(три) календарни дни, след заявка на Възложителя. 2. Срок на договора- 12( дванадесет) месеца, считано от дата на сключване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс от 10000.00лв. ( десет хиляди лева) без вкл. ДДС и се прекратява при наличие на всяко едно от посочените две основания. 3. Място на доставка – складова база на Възложителя, находяща се на адрес: гр. Балчик, обл. Добрич, ул. „ Черно море” № 81.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34351100, 34350000, 34352300

Описание:

Външни гуми за леки автомобили
Външни гуми с лек и тежък режим на експлоатация
Външни гуми за селскостопански машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2016-0068

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 730039 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 32 / Обособена позиция №: / Заглавие:За „Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества гуми за МПС собственост на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2016г.”
V.1) Дата на сключване договора
11.07.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ООД „ ЕУРОКАТЕНА” с ЕИК 010482093, общ. Пловдив, гр. Пловдив 4021, бул. „ България“ № 6а, Република България 4021, Пловдив, Тел.: 032 960040, E-mail: office@eurokatena.com, Факс: 032 960039

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят е провел открита процедура по реда на ЗОП в изпълнение на указанията, обективирани в Заповед № 438/07.12.2015г. на Директора на ДП „ СИДП” гр. Шумен. Стойността на обществената поръчка в рамките на стойностните показатели по чл.14, ал.3 т.2 от ЗОП, поради което процедурата е проведена по опростените правила на ЗОП, като цялата документация по същата е публично достъпна в "Профил на купувача" на обявения интернет адрес посочен в раздел І от настоящата информация.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. В определения срок за участие са регистрирани следните кандидати, подали оферта по реда на депозиране на документите за участие, съгласно представения списък на участниците, както следва: 1.1. ООД „ ЕУРОКАТЕНА” с ЕИК 010482093 с депозирана оферта вх.№ В-866/17.05.2016г. в 13.15ч.. седалище и адрес на управление: общ. Пловдив, гр. Пловдив 4021, бул. „ България“ № 6а, тел.: 032/960040; 0884721158, факс: 032/960039, e-mail: office@eurokatena.com представлявано от управител Иван Хаджийски; 1.2. ЕООД “ ПРИМЕКС” с ЕИК 127033207 с депозирана оферта вх.№ В- В-869/18.05.2016г. в 13.39ч. седалище и адрес на управление: гр. Каспичан, 9930, ул. Ропотамо № 7, адрес за кореспонденция: гр. Шумен 9700, ул. „ Цветан Зангов” № 1, тел.: 054/832600, факс: 054/832400, e-mail: office@primex-bg.com , представлявано от управител Георги Пешев. 1.3. ООД „ ПЕНТА С” с ЕИК 130289387 с депозирана оферта вх.№ В- В-871/18.05.2016г. в 14.15ч. седалище и адрес на управление: гр. Шумен 9700, ул. „ Цветан Зангов” № 2, тел.: 054/887154, факс: 054/830666, e-mail: office@points.bg, tyres@al-co.bg, представлявано от управител Димитър Александров


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор