Версия за печат

00530-2016-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Щ. Попов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593200, E-mail: sht.popov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2854.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ЦУ на НАП, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ЦУ на НАП на адрес: гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52 - Учебен център Банкя - гр. Банкя, ул. Кирил и Методий № 31 - Учебен център Боровец - к. к. Боровец - ТД на НАП ГДО – гр. София, ул. Аксаков № 29
Код NUTS: BG41
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ЦУ на НАП, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО. Описаните в приложението към договора количества са прогнозни за всяка от структурите. Максимално допустимата стойност на поръчката на НАП е в размер до 132 500.00 лв. без ДДС или 159 000.00 лв. с ДДС, от които максимално допустимата стойност за всяка от включените в поръчката структури е разпределена както следва: • ЦУ на НАП – 70 000.00 лв. без ДДС или 84 000.00 лв. с ДДС • ТД на НАП ГДО – 12 500.00 лв. без ДДС или 15 000.00 лв. с ДДС • УЦ на НАП Банкя – 30 000.00 лв. без ДДС или 36 000.00 с ДДС • УЦ на НАП Боровец – 20 000.00 лв. без ДДС или 24 000.00 лв. с ДДС. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от 01.07.2016 г. или преди тази дата след получаване на писмено уведомяване от Възложителя за изтичане срока на предходния договор или до достигане на максимално допустимата стойност на договора, както и максимално допустимите стойности за всяка една структура в рамките на този срок. В срока на изпълнение на договора всяка от структурите може да заявява по-голямо или по-малко количество от определен вид артикул за сметка на друг - предвиден за същата структура, при съобразяване с максимално допустимата стойност на договора за съответната структура.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33700000, 39800000, 19640000

Описание:

Продукти за лични грижи
Почистващи и полиращи продукти
Големи и малки пликове за смет от полиетилен


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 649545 от 20.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 714499 от 18.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 84 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ЦУ на НАП, Учебен център Банкя, Учебен център Боровец и ТД на НАП ГДО
V.1) Дата на сключване договора
10.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИПК Бизнес ЕООД, ЕИК 203476939, кв. Борово 13, вх. Б, ет. 2, ап. 5, Република България 1680, София, Тел.: 02 9454465, E-mail: office@ipkbusiness.com, Факс: 02 8472204

URL: www.ipkbusiness.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 132500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договор № 84/10.06.2016 г. се сключва за срок от 24 (двадесет и четири) месеца, считано от 01.07.2016 г. или преди тази дата след получаване на писмено уведомяване от Възложителя за изтичане срока на предходния договор или до достигане на максимално допустимата стойност на договора, както и максимално допустимите стойности за всяка една структура в рамките на този срок.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg..

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ИПК Бизнес“ ЕООД, гр. София, ЕИК 203476939; „Транс Ко 04“ ЕООД, гр. София, ЕИК 131230324; "Ай енд Ди Билд“ ООД, гр. Асеновград, ЕИК 203431926; „Хигиенно-медицинска индустрия“ ЕООД, гр. Велико Търново, ЕИК 814181757.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор