Версия за печат

00530-2016-0007

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593766, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2864.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП София”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП София”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39135100

Описание:

Стелажи за сортиране

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
75000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 713157 от 12.02.2016 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 716661 от 29.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 50 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Периодична доставка на стелажи, по предварителна заявка, направена от Възложителя, с уточнени количества по единични цени, съгласно приета ценова оферта на избрания за Изпълнител с включено разтоварване в посочени помещения на административните сгради на ТД на НАП София на територията на град София във вариант с включен монтаж и без включен монтаж”
V.1) Дата на сключване договора
09.06.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИНТЕЗА ООД, ЕИК 040348242, ул. „Кукуш“ № 1, България 1309, гр. София, Тел.: 0886 315125, E-mail: racks@intesa.bg., Факс: 02 8211347

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 75000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 75000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „СКЛАДОВИ СИСТЕМИ И СТЕЛАЖИ” ЕООД; 2. „АРТ ПАРК” ЕООД; 3. „ШКОЛСНАБ 2001” ЕООД; 4. „АМО” ЕООД; 5. „ИНТЕЗА” ООД; 6. „ПИ ЕС ДИ ЕС” ООД.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор