Версия за печат

00233-2016-0022

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП Национална компания Железопътна инфаструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Мириана Данчева, Р. България 1223, София, Тел.: 02 9323739, E-mail: m.dancheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: поддържане на жп инфраструктураДруго (моля пояснете): поддържане на жп инфраструктура

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментна поддръжка на програмните продукти TERES, SABIN и модул Граждански договори Win”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: ДП НКЖИ – Централно управление и поделенията.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката включва: -Актуализация на програмните продукти и модули в съответствие с промени в нормативната уредба, касаещи ползваните от Възложителя. -Инсталиране на нови версии и обучение на персонала за работа с тях. -Отстраняване на грешки в програмните продукти/модули. -Анализиране на аварийни ситуации, даване на препоръки и организиране на действия по отстраняването им. -Проверка на физическата цялост и логическата обвързаност на базите данни. -Локализиране на технически дефекти или несъответствия влияещи върху работата на продуктите. -Извършване профилактични прегледи по работата на продуктите, отстраняване на проблеми, нарушаващи нормалното им функциониране. -Препоръки за предефиниране на съществуващата настройка и параметри при настъпили структурни промени свързани с работата на продуктите. -Оказване на консултантска помощ при месечната обработка на данните по изплащането на заплатите, както и при всички процеси по годишното приключване, свързано с работната заплата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72267100

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
115596 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 729452 от 14.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 5410 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
17.05.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.05.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СД „ИНТЕЛСОФТ – ГРИГОРОВ, КЪНЕВ И СИЕ“, ЕИК 020107390, район „Красна поляна”, ул. „Добротич” № 19, Р България 1330, гр. София, Тел.: 02 9200292, E-mail: consult@intelsoft.net, Факс: 02 9200292

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 115596 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, Централно управление,отдел правен, лице за контакт: юрисконсулт Десислава Чакърова, бул. Княгиня Мария Луиза №110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323189, E-mail: m.dancheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.06.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

СД „ИНТЕЛСОФТ – ГРИГОРОВ, КЪНЕВ И СИЕ“, „Красна поляна”, ул. „Добротич” № 19, ЕИК020107390


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

За изчисляване на трудовите възнаграждения на персонала на ДП НКЖИ и изготвянето на допълнителни справки се използва програмен продукт “TERES”. Системата е внедрявана поетапно в централно управление и регионалните поделения с договори от 1996 г. – 1998 г. сключени между НК БДЖ и фирма СД „Интелсофт“. За поддръжка на програмния продукт е необходимо да се сключи договор за абонамент със същия изпълнител. Възлагането на поръчката следва да се проведе чрез процедура на договаряне без обявление на основание чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, което се обуславя на обстоятелството, че възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторските права на фирма СД „Интелсофт – Григоров, Кънев и сие“, тъй като: -Фирма „Интелсофт“ притежава свидетелство за търговска марка „TERES” № 17629 от 15.05.1991 г. с покровителствен срок до 08.03.2001 г. -Регистрацията в Държавния регистър на марките е подновена на 10.12.2010 г. за нов период от 10 години на марката „TERES“ до 08.03.2021 г. -Вписана е промяна в името на притежателя на марка „TERES” , а именно от СД „Интелсофт“ на СД „Интелсофт – Григоров, Кънев и сие“, което е отразено в държавния регистър на марките на 08.06.2012 г. -Фирма „Интелсофт“ притежава свидетелство за търговска марка „SABIN” № 17824 от 26.06.1991 г. с покровителствен срок до 25.03.2001 г. -Регистрацията в Държавния регистър на марките е подновена на 10.12.2010 г. за нов период от 10 години на марката „TERES“ до 25.03.2021 г. -Вписана е промяна в името на притежателя на марка „TERES” , а именно от СД „Интелсофт“ на СД „Интелсофт – Григоров, Кънев и сие“, което е отразено в държавния регистър на марките на 08.06.2012 г.