Версия за печат

01234-2016-0001

BG-СОФИЯ: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА СВЕТА СОФИЯ ЕООД, БУЛ. ВЪЗКРЕСЕНИЕ №1в, За: ДОЦ. Д-Р ИВАН ЧАВДАРОВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1330, СОФИЯ, Тел.: 02 8281869, E-mail: hospital@cpcentresof-bg.com, Факс: 02 8281441

Място/места за контакт: БУЛ. ВЪЗКРЕСЕНИЕ №1в

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cpcentresof-bg.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.profilnakupuvacha.com/index.php?r=build/view_providerpage&n=1805%2C11097&sort=main_deadline.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА, МОНТАЖ, ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ И ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ НА МЕДИЦИНСКА АПАРАТУРА ЗА РОБОТ-АСИСТИРАНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ГОРЕН И ДОЛЕН КРАЙНИК НА ДЕЦА С ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЗА НУЖДИТЕ НА СБПЛРДЦП "СВЕТА СОФИЯ" ЕООД по 3 (три) обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ГР. СОФИЯ БУЛ. ВЪЗКРЕСЕНИЕ №1В
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата обществена поръчка е “Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на медицинска апаратура за робот-асистирана рехабилитация на горен и долен крайник на деца с церебрална парализа за нуждите на СБПЛРДЦП „Св. София“ ЕООД по 3 (три) обособени позиции“, както следва: 1) Обособена позиция № 1: „Робот за рехабилитация на горен крайник на деца на възраст от 4 до 12 години – 1 бр.“; срокът за доставка е 89 календарни дни от датата на сключване на договора; срок на гаранционно обслужване е 24 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за въвеждане в експлоатация на доставения апарат; 2) Обособена позиция № 2: „Робот за рехабилитация на горен крайник на деца на възраст от 12 до 18 години – 1 бр.“; срокът за доставка е 89 календарни дни от датата на сключване на договора; срокът на гаранционно обслужване е 24 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за въвеждане в експлоатация на доставения апарат; 3) Обособена позиция № 3: „Приставка към наличен робот за обучение на ходене за деца от 12 до 18 години – 1 бр.“; срокът за доставка е 89 календарни дни от датата на сключване на договора; срокът на гаранционно обслужване е 12 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за въвеждане в експлоатация на доставения апарат; Сроковете и условията за доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на медицинската апаратура, предмет на настоящата обществена поръчка, по всяка отделна обособена позиция се уреждат със съответния договор за обществена поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33158400

Описание:

Оборудване за механична терапия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
390630 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател П1 „Цена”; тежест: 70
Показател: Показател С1 „Срок на гаранционно обслужване“ ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 711786 от 04.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История BG07-23-01 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Робот за рехабилитация на горен крайник на деца на възраст от 4 до 12 години – 1 бр.“
V.1) Дата на сключване договора
19.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕЛПАК-ЛИЗИНГ ЕООД, ЕИК: 103506445, гр. Варна 9002, район Приморски, ул.Иван Богоров № 12, ет. 2, България 9002, гр. Варна, Тел.: 052 602360, E-mail: elpak@elpak.bg, Факс: 052 699060

URL: http://www.elpak.com/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 139895 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 139805 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История BG07-23-03 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Робот за рехабилитация на горен крайник на деца на възраст от 12 до 18 години – 1 бр.“
V.1) Дата на сключване договора
19.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕЛПАК-ЛИЗИНГ ЕООД, ЕИК: 103506445, гр. Варна 9002, район Приморски, ул. Иван Богоров № 12, ет. 2, България 9002, гр. Варна, Тел.: 052 602360, E-mail: elpak@elpak.bg, Факс: 052 699060

URL: http://www.elpak.com/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 136908 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 136825 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История BG07-23-02 История / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Приставка към наличен робот за обучение на ходене за деца от 12 до 18 години – 1 бр.“
V.1) Дата на сключване договора
19.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.04.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕЛПАК-ЛИЗИНГ ЕООД, ЕИК: 103506445, гр. Варна 9002, район Приморски, ул. Иван Богоров № 12, ет. 2, България 9002, гр. Варна, Тел.: 052 602360, E-mail: elpak@elpak.bg, Факс: 052 699060

URL: http://www.elpak.com/.

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 114089 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 114000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е със средства, предоставени по Програма BG 07 „Инициативи за обществено здраве“, финансирана от Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 и финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014, по проект: „Създаване на център за приложение на високо-технологични рехабилитационни методи за подобряване качеството на живот при деца с церебрална парализа“, финансиран съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ РД-13-145/14.09.2015 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

По реда на ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.05.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

По обособена позиция № 1: "ЕЛПАК-ЛИЗИНГ" ЕООД, ЕИК: 103506445, със седалище и адрес на управление: гр. Варна 9002, район Приморски, ул."Иван Богоров" № 12, ет. 2 По обособена позиция № 2: "ЕЛПАК-ЛИЗИНГ" ЕООД, ЕИК: 103506445, със седалище и адрес на управление: гр. Варна 9002, район Приморски, ул."Иван Богоров" № 12, ет. 2 По обособена позиция № 3: "ЕЛПАК-ЛИЗИНГ" ЕООД, ЕИК: 103506445, със седалище и адрес на управление: гр. Варна 9002, район Приморски, ул."Иван Богоров" № 12, ет. 2


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор