Версия за печат

00267-2016-0021

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: гл. юрисконсулт Живка Джарова-Ал Хамуд, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 260398

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160222xmTr2767954.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработка по образец и монтаж на дървена дограма на „Къща Клианти - УПИ:ХІ-803, 804-творческа база, кв.123 по плана на АИР „Старинен Пловдив”, гр. Пловдив”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Изработка по образец и монтаж на дървена дограма на „Къща Клианти - УПИ:ХІ-803, 804-творческа база, кв.123 по плана на АИР „Старинен Пловдив”, гр. Пловдив”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45212350

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Недвижими паметници на културата

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6944.52 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Обществената поръчка е открита с Решение №16РОП20/25.02.2016 г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 16ДГ350 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Изработка по образец и монтаж на дървена дограма на "Къща Клианти-УПИ: ХІ-803,804-творческа база, кв.123 по плана на АИР "Старинен Пловдив", гр. Пловдив"
V.1) Дата на сключване договора
15.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.03.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Рест-Димитров ЕООД, ЕИК 115326791, ул. Тракия №53, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 642568, E-mail: restplvd@abv.bg, Факс: 032 643815

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6944.52 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„РЕСТ-ДИМИТРОВ” ЕООД, с ЕИК 115326791 и адрес на управление: гр. Пловдив, ул. „Тракия” №53 тел. 032 642568; факс 032 643815;e-mail: restplvd@abv.bg


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

1.Настоящата поръчка е свързана с открита процедура с предмет: „Къща Клианти - етап 2015. Консервация, реставрация и адаптация, УПИ:ХІ-803, 804-творческа база, кв.123 по плана на АИР „Старинен Пловдив”, гр. Пловдив”, открита с Решение № 15РОП-8/30.01.2015 г. на Кмет на Община Пловдив. Въз основа на влязло в сила Решение за избор на изпълнител №15РОП8(1)/26.03.2015 г. на кмета на Община Пловдив и чл.41 от ЗОП, между община Пловдив и „Рест-Димитров” ЕООД се сключи договор № 15ДГ416/14.05.2015 г. Срокът за изпълнение на СМР/СРР/КРР, предмет на договора, е общо 11 /единадесет/ месеца от датата на започване на строителството, удостоверено със съответния акт по Наредба №3/2003 г. САПВС на МРРБ. Към настоящият момент договора все още не е приключил. Новата поръчка е за допълнителна услуга или строителство от същия изпълнител, която услуга или строителство не може технически или икономически да се раздели от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя или въпреки че могат да се разделят, са съществено необходими за изпълнението на поръчката. Без извършването на допълнителните ремонтни работи обекта не може да бъде завършен. 2.Непредвидимите обстоятелства довели до възникване на нужда от допълнителна услуга или строителство са следните: В хода на изпълнение на договора, обилни валежи от дъжд причиняват силни течове по вътрешните стени. Стените под прозорците и подовете в южното и югоизточното помещение на къщата на второ ниво са наводнени. Стените и таваните на засегнатите помещения са с уникални стенописи, дървени пана, дървени тавани и подове. Стенописите са художествено изпълнени и е положена нова дървена подова настилка, съобразно изискванията на Възложителя. Явилият се проблем, обаче застрашава именно тези ново изпълнени дейности. Възникналите непредвидими обстоятелства налагат подмяна на съществуващата дограма - изработка по образец и монтаж на нова дървена дограма на засегнатите помещения на „Къща Клианти”, без което е невъзможно изпълнението на договор № 15ДГ416/14.05.2015 г. Съставен е протокол от комисия в състав – представители на Възложителя, изпълнител, проектант и надзорна фирма за констатиране на всичко изложено по-горе, като същата предлага предприемането на законосъобразни действия по възлагането на нова допълнителна услуга и/или строителство от същия изпълнител. 3.Общата стойност на поръчката, с която се възлагат допълнителните услуги или строителство не надвишава 50 % от стойността на основната поръчка. Стойността на основната поръчка е: 262 346.06 лв. с включен ДДС. Стойността на допълнителната поръчка е: 8 333.42 лв. с включен ДДС. С оглед на всичко изложено по-горе, налице са достатъчни основания за законосъобразно възлагане на обществената поръчка чрез процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал.1, т.8 от ЗОП. Доказателства: Договор № 15ДГ416/14.05.2015 г. ; Констативен протокол от 17.01.2016 г. и Заповедна книга.