Версия за печат

02711-2016-0025

BG-Балчик: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF%E2%84%9616-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82-%D0%B8-%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%83%D1%89%D0%BE-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%BE-%D0%BE%D0%B1%D1%81%D0%BB%D1%83/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт и текущо техническо обслужване на служебни леки автомобили, товарни автомобили и селскостопанска техника собственост на ТП „ ДЛС Балчик” при ДП „ СИДП” гр. Шумен за 2016г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: автосервиз – диагностичен пункт, находящ се на адрес: гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 61
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1.(1). ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши услуга по ремонт и текущо техническо обслужване на служебни леки автомобили, товарни автомобили и селскостопанска техника собственост на ТП „ ДЛС Балчик” при ДП „ СИДП” гр. Шумен, както следва: марка ВАЗ, УАЗ, УАЗ Хънтър, Тойота HILUX, Ван Санг Йонг Родиус, Опел Инсигния, Сузуки Гранд Витара, Рено Рапид, Ленд Ровър Дефендър 90, Трактор Фенд Фермер307 CI, тракторно ремарке Пронар Т 653, мотопеди Сънсто Ерома 50 и Шенк Ги посочени по марка, модел, вид гориво, година на първа регистрация, № на рама, обем на двигател и максимална мощност в списък, неразделна част от настоящия договор (2). Възложителят си запазва правото да променя броя на автомобилите в случай на отчуждаване, бракуване, отпадане на необходимост от ползване, предоставяне на автомобили на друго поделение на СИДП, както и в случай на погиване, без да дължи обезщетение (3). Определяне смисъла на използваните понятия: - „Ремонт” е отстраняване на случайно възникнали повреди по системите на автомобила и техните елементи или части, както и по купето на автомобила, чието предвиждане не е възможно. - „Текущо техническо обслужване” е подмяна на периодично сменящите се консумативи, съгласно предписанията на производителя на съответния автомобил и изискванията на нормативната уредба. - „Консумативи” са експлоатационните течности в МПС (масла, антифриз, хидравлични и спирачни течности, фреон и др. подобни) . (4). Изпълнението на поръчката ще се извършва след предварителна заявка на Възложителя и включва следните примерно посочени дейности: Диагностика (дефектация, определяне на повредата, определяне на частите и консумативите за смяна); Ремонт на двигател, ходова част, спирачна система, горивна система, запалителна уредба, кормилна уредба, съединител, скоростна кутия, диференциал, електроинсталацията /без радио апаратите/, и текущо техническо обслужване включващо и смяна на консумативи /масла, филтри, антифриз, спирачна течност и др.); Подмяна на ауспухови тръби и гърнета – при необходимост; Автотенекеджийски и бояджийски услуги – при необходимост; Диагностика, ремонт и зареждане на климатроник/климатик и ремонт на охладително-отоплителна инсталация – при необходимост. (5). Дейностите от поръчката се извършват след получаване на заявка от Възложителя, за всеки отделен автомобил. Заявката ще се извършва по телефон 0877 848284 или по електронен път на ел. ни адрес kavarnatranzh@abv.bg . Когато заявката е направена по ел. път същата е по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от наша страна не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (6) Всяка поръчка ще се изпълнява съгласно техническо приложение на Изпълнителя - неразделна част от настоящия договор... ІІ. СРОКОВЕ И МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Страните приемат срок за изпълнение на всяка отделна услуга до 5 ( пет) работни дни, считано от дата на депозиране на заявка от Въэзложителя. Когато срокът е недостатъчен поради характера на повредата, и/или е необходим срок по-голям от обикновения за доставка на необходимите резервни части и консумативи, изпълнителят ще уведомява писмено възложителя за оптималния срок за извършване на услугата. (2). Договорът влиза в сила, считано от дата на сключването му и има краен срок до 31.01.2017г. или до изчерпване на финансовия русер на Възложителя от 10000.00лв.( десет хиляди лева) и се прекратява при настъпване на всяко едно от двете основания. (3). Място на изпълнение: в сервизната база на изпълнителя на адрес: автосервиз – диагностичен пункт, находящ се на адрес: гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 61

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2016-0025

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 711338 от 02.02.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 16 / Обособена позиция №: / Заглавие:За „Ремонт и текущо техническо обслужване на служебни леки автомобили, товарни автомобили и селскостопанска техника собственост на ТП „ ДЛС Балчик” при ДП „ СИДП” гр. Шумен за 2016г.”
V.1) Дата на сключване договора
15.04.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.03.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД “ КАВАРНА ТРАНЖ“ с ЕИК 200749037, обл. Добрич, общ. Балчик, с. Оброчище 5630, ул. « Тунджа» № 16, Република България 5630, с. Оброчище, Тел.: 087 7848284, E-mail: kavarnatranzh@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Информация по настоящата поръчка е публично достъпна в раздел "Профил на купувача" в интернет на адрес посочен в раздел І.1) от настоящето решение. Възложителят е провел открита процедура по реда на ЗОП в изпълнение на указанията, обективирани в Заповед № 438/07.12.2015г. на Директора на ДП „ СИДП” гр. Шумен. Стойността на обществената поръчка в рамките на стойностните показатели по чл.14, ал.3 т.2 от ЗОП, поради което процедурата е проведена по опростените правила на ЗОП

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ЕООД “ КАВАРНА ТРАНЖ“ с ЕИК 200749037, с депозирана оферта вх.№ В- 462/02.03.2016г. в 15.05ч.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор