00165-2012-0014
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.03.2016 10:41 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.03.2016 10:42 ч. : | 2016 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.03.2016 10:41 ч. : | 17/03/2016 10:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.03.2016 10:41 ч. : | 17/03/2016 10:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)
Министерство на образованието и науката, Княз Дондуков 2А, За: Соня Дончева, България 1000, София, Тел.: 02 9217537, E-mail: s.doncheva@mon.bg, Факс: 02 9217681
Място/места за контакт: екипът за управление на проект BG051PO001-3.1.06 Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процесИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.mon.bg.
Адрес на профила на купувача: https://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=780.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА
Поръчката е насочена към предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието, младежта и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси. Специализираните счетоводни услуги, които изпълнителите на поръчката трябва да реализират се изразяват в следното: 1.Оперативна обработка на счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на проект по ОП „РЧР”. 2.Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди. 3. Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проектите. 4. Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. Описаните услуги, които са детайлизирани в документацията, ще се възлагат на потенциалните изпълнители по рамковото споразумение, като едно възлагане ще включва извършването на всички описани дейности, необходими за счетоводното обслужване на един самостоятелен проект.
РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА
Рамково споразумение
Мемо консулт ООД, ЕИК 121426723, район Слатина, ул. Борис Христов №8, ет.2, ап.10, България 1111, София, Тел.: 02 9172020, E-mail: office@memo-consult.com
НЕ
Предоставяне на специализирани счетоводни услуги за нуждите на проект BG051PO001 - 3.1.06 “Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”
21.12.2015 г.
29.02.2016 г.
РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
договорът е изпълнен
29.02.2016 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ
17.03.2016 г.
Възложител