00826-2016-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.03.2016 15:19 ч. : | 09/03/2016 15:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.03.2016 15:19 ч. : | 09/03/2016 15:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Свети Наум ЕАД, ул. Д-р Любен Русев № 1, За: Боряна Колевска, Република България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: svnaum.obshtestveni_porachki@abv.bg, Факс: 02 8709309
Място/места за контакт: Боряна КолевскаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svnaum.com/bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП Свeти Наум ЕАД, гр. София по седем обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти, ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ. Месо, птици, риба и яйца, ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V. Консерви, конфитюр и лютеница, VІ. Захар, олио и други хранителни продукти, VII. Сушени плодове
Възлагане на обществена поръчка
Обект на обществената поръчка е доставка на хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София разпределени в седем обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти, ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ. Месо, птици, риба и яйца, ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V. Консерви, конфитюр и лютеница, VІ. Захар, олио и други хранителни продукти, VII. Сушени плодове, съгласно утвърдена техническа спецификация, както и доставка при необходимост на възложителя на други, непосочени в спецификацията, хранителни продукти, за които участникът е представил обвързващо предложение.
15000000, 15332200, 15331000, 15331400, 15331450, 15331420, 15332270, 15500000, 15810000, 15100000, 15200000, 03220000, 15331130, 15400000, 15830000, 15870000, 15612100
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
В рамките на обществената поръчка се съдържат седем обособени позиции, както следва: І позиция - Мляко и млечни продукти, ІІ позиция - Хляб, хлебни и тестени изделия, ІІІ позиция - Месо, птици, риба и яйца , ІV позиция - Плодове, зеленчуци и варива , V позиция - Консерви, конфитюр и лютеница, VІ позиция - Захар, олио и други хранителни продукти и VII. Сушени плодове, съгласно утвърдена техническа спецификация.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Преди подписването на договора за обществена поръчка, определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по сметка на възложителя, на касата на възложителя или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП Свети Наум ЕАД: Банкова сметка при Централна кооперативна банка АД – клон София IBAN: BG50CECB979010G2568500 BIG: CECBBGSF Участникът, определен за изпълнител, представя банкова гаранция в оригинал или платежен документ за внесената по банков път или на касата на възложителя гаранция за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва, че е за процедура с идентификационен номер .......................................... (попълва се идентификационен номер на процедурата от Регистъра на обществените поръчки). Когато участника избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Заплащането се осъществява след извършване на всяка доставка, по банкова сметка на Изпълнителя, в тридесет дневен срок, след представяне от страна на Изпълнителя на оригинал на данъчна фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя.
В случай, че участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 357 и следващите от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, на адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. * Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията. * От деня на публикуване на обявлението за обществената поръчка в регистъра на АОП, Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2 Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Документация за участие се предоставя/изпраща след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена.
Български
180
В учебна зала на ДКБ на МБАЛНП Свети Наум ЕАД, гр. София, на адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1.
Отварянето на офертите е публично, при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
В случай, че се представи договор за ползване, чиито срок изтича преди крайния срок на договора за изпълнение, участникът представя декларация, с която поема ангажимент да осигури продължаването му до изтичане срока на договора по настоящата процедура. 5.5. Декларация за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните – НАССР или еквивалент, с област на приложение предмета на поръчката. 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) – оригинал или нотариално заверено копие; 7. Декларация за ползване на подизпълнители - попълва се Образец № 5. Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват: имената на подизпълнителите и видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се Образец № 6. Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, оригинал по Образец № 7; 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – оригинал по Образец № 8 – декларацията се подписва от лицата, които представляват участника и от всяко от лицата представляващи членовете на обединението. 11. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по Образец № 9;12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – попълнен Образец № 10; 13. Участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания и който подава оферта за участие по Обособена позиция № 5 и/или Обособена позиция № 7 следва да посочи в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. ПЛИК № “2” с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” Попълва се Образец № 11 „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ и декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е приложимо) ПЛИК № “3” с надпис “Предлагана цена” Попълва се Образец № 12 „Ценово предложение" и Образец № 12А „Приложение към ценовото предложение”. Извън плика с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. *Забележка Единичната цена за артикул, общата стойност за всеки от артикулите и общата стойност на обособената позиция в ценовото предложение се оферират до втория знак след десетичната запетая, без включен ДДС – „франко” мястото за доставка, определено от Възложителя (Болнична кухня при МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Д-р Любен Русев” № 1).Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Всички копия от документи, представени от участниците, следва да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подпечатани с мокър печат на участника (в случай на обединение - с печата на упълномощения участник в обединението) и саморъчно подписани от лицето, представляващо по закон участника (в случай на обединение - от представляващия упълномощения участник) или упълномощено лице, съгласно изискванията на документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9536113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на мляко и млечни продукти по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество посочено в техническа спецификация.
15500000
Описание:
Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.
Доставка на хляб, хлебни и тестени изделия по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество посочено в Техническата спецификация.
15810000
Описание:
Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.
Доставка на месо, птици, риба и яйца по стандарт, в опаковка и с прогнозно количество посочено в Техническата спецификация.
15100000, 15200000
Описание:
Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.
Доставка на плодове, зеленчуци и варива по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество посочено в Техническата спецификация.
03220000
Описание:
Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.
Доставка на консерви, конфитюр и лютеница по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество съгласно техническа спецификация.
15897200, 15331000, 15331400, 15332200, 15331420, 15332270, 15331130
Описание:
Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.
Доставка на захар, олио и други хранителни продукти по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество съгласно Техническата спецификация.
15400000, 15830000, 15870000, 15612100
Описание:
Количеството и обема на отделните артикули по обособената позиция са подробно посочени в Техническа спецификация на документацията.
Доставка на сушени плодове по стандарт, в опаковка и в прогнозно количество съгласно техническа спецификация.
15332410
Описание:
Количеството на продукта по обособената позиция е подробно посочено в Техническа спецификация на документацията.