00322-2016-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
01.03.2016 15:09 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
01.03.2016 15:08 ч. : | 01/03/2016 13:19 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
01.03.2016 15:08 ч. : | 01/03/2016 13:19 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
01.03.2016 15:09 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Кърджали: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Кърджали, бул.Бълагрия 41, За: Златина Кузманова-мл.юрисконсулт сектор ОП, Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: zkuzmanova@kardjali.bg, Факс: 0361 62968
Място/места за контакт: сектор Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kardjali.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Друг: Общинска администрацияДруго (моля пояснете): Общинска администрация
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на пресни плодове и зеленчуци за детските градини участващи по ПМС №308 от 20.12.2010 г.на Министерски съвет за осигуряване и разпределение на средствата за подпомагане храненето на децата от подготвителните групи детските градини”
Предмет на обществената поръчка е доставка на пресни плодове и зеленчуци за детските градини участващи по ПМС №308 от 20.12.2010 г.на Министерски съвет за осигуряване и разпределение на средствата за подпомагане храненето на децата от подготвителните групи детските градини. 1. Банани 8000 2. Портокали 6000 3. Мандарини 6000 4 Грейпфрут 3000 5. Киви 4000 6. Ябълка 6000 7. Круша 3000 8. Череши 3000 9. Ягоди 3000 10. Сливи 3000 11. Лимони 3000 12. Дини 6000 13. Грозде 6000 14. Праскови 5000 15. Дюли 1500 16. Кайсии 5000 17. Пъпеш 6000 18. Нектарини 5000 Обществената поръчка ще се изпълнява чрез периодични доставки в съответствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на детските заведения на територията на община Кърджали, съобразно работното им време. Заявките на хранителни продукти от всяко едно от детските заведения ще бъдат предавани на избрания за изпълнител от Директора на детското заведение или упълномощено от него длъжностно лице. Заявките ще бъдат изпращани/предавани веднъж седмично, в седмицата, предхождаща доставките. Доставките на хранителни продукти до детските заведения ще се извършват в работен за детските заведения ден. При доставяне на заявените от детските заведения количества хранителни продукти ще се съставя приемо-предавателен протокол /стокова разписка/, съдържащ наименованието на заведението, приело стоката, вид, мерна единица, количество и единична цена на стоката, както и общата стойност на доставката. Всички количества са прогнозни и служат само за оценка на предложенията. Точните количества се определят в зависимост от потреблението на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Възложителят си запазва правото при необходимост да не възлага доставка на всички посочени в техническото задание хранителни продукти.
03222000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
„Пълдинмел” ООД, БУЛСТАТ/ЕИК 115847290, ж.к.”Възрожденци”, бл.52А, вх.Б, ет.1, ап.27, Р.България 6600, гр.Кърджали,, Тел.: 00359 897807874, E-mail: firma_rosi@abv.bg
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
01.03.2016 г.
„Пълдинмел” ООД
ПРИЛОЖЕНИЕ Г