Версия за печат

00322-2016-0002

BG-Кърджали: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, бул.Бълагрия 41, За: Златина Кузманова-мл.юрисконсулт сектор ОП, Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: zkuzmanova@kardjali.bg, Факс: 0361 62968

Място/места за контакт: сектор Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kardjali.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска администрацияДруго (моля пояснете): Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на пресни плодове и зеленчуци за детските градини участващи по ПМС №308 от 20.12.2010 г.на Министерски съвет за осигуряване и разпределение на средствата за подпомагане храненето на децата от подготвителните групи детските градини”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка е доставка на пресни плодове и зеленчуци за детските градини участващи по ПМС №308 от 20.12.2010 г.на Министерски съвет за осигуряване и разпределение на средствата за подпомагане храненето на децата от подготвителните групи детските градини. 1. Банани 8000 2. Портокали 6000 3. Мандарини 6000 4 Грейпфрут 3000 5. Киви 4000 6. Ябълка 6000 7. Круша 3000 8. Череши 3000 9. Ягоди 3000 10. Сливи 3000 11. Лимони 3000 12. Дини 6000 13. Грозде 6000 14. Праскови 5000 15. Дюли 1500 16. Кайсии 5000 17. Пъпеш 6000 18. Нектарини 5000 Обществената поръчка ще се изпълнява чрез периодични доставки в съответствие с предварително подадени заявки франко складовите бази на детските заведения на територията на община Кърджали, съобразно работното им време. Заявките на хранителни продукти от всяко едно от детските заведения ще бъдат предавани на избрания за изпълнител от Директора на детското заведение или упълномощено от него длъжностно лице. Заявките ще бъдат изпращани/предавани веднъж седмично, в седмицата, предхождаща доставките. Доставките на хранителни продукти до детските заведения ще се извършват в работен за детските заведения ден. При доставяне на заявените от детските заведения количества хранителни продукти ще се съставя приемо-предавателен протокол /стокова разписка/, съдържащ наименованието на заведението, приело стоката, вид, мерна единица, количество и единична цена на стоката, както и общата стойност на доставката. Всички количества са прогнозни и служат само за оценка на предложенията. Точните количества се определят в зависимост от потреблението на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Възложителят си запазва правото при необходимост да не възлага доставка на всички посочени в техническото задание хранителни продукти.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03222000

Описание:

Плодове, вкл. черупкови


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
133900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: финансова оценка, която включва предлагана цена - 50% тежест; тежест: 50
Показател: техническа оценка включва - транспортен план - 30%тежест, срок за доставка - 20%тежест; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 705851 от 06.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13128-03 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на пресни плодове и зеленчуци за детските градини участващи по ПМС №308 от 20.12.2010 г.на Министерски съвет за осигуряване и разпределение на средствата за подпомагане храненето на децата от подготвителните групи детските градини”
V.1) Дата на сключване договора
01.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Пълдинмел” ООД, БУЛСТАТ/ЕИК 115847290, ж.к.”Възрожденци”, бл.52А, вх.Б, ет.1, ап.27, Р.България 6600, гр.Кърджали,, Тел.: 00359 897807874, E-mail: firma_rosi@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 134168 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 133900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Пълдинмел” ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор