00165-2012-0014
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.02.2016 14:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.02.2016 14:34 ч. : | 2016 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.02.2016 14:34 ч. : | 25/02/2016 13:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.02.2016 14:34 ч. : | 25/02/2016 13:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)
Министерство на образованието и науката, бул. Княз Дондуков № 2А, За: Йовко Йовчев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217601, E-mail: i.iovchev@mon.bg
Място/места за контакт: екипът за управление на проект BG051РО001-4.3.01 Нов шанс за успехИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=780.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА
Поръчката е насочена към предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Специализираните счетоводни услуги, които изпълнителите на поръчката трябва да реализират се изразяват в следното: 1. Оперативна обработка на счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на проек по ОП РЧР. 2. Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди. 3. Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проектите. 4. Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. Описаните услуги се възлагат на потенциалните изпълнители по рамковото споразумение, като едно възлагане включва извършването на всички описани дейности, необходими за счетоводното обслужване на един самостоятелен проект.
РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА
Рамково споразумение
„Мемо консулт“ ООД, ЕИК 121426723, район Слатина, ул. „Борис Христов” №8, ет.2, ап.10, Република България 1000, София, Тел.: 02 9172020, E-mail: office@memo-consult.com
НЕ
Предоставяне на счетоводни услуги, необходими за изпълнение на проект „Нов шанс за успех”, схема за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051РО001-4.3.01 „Ограмотяване на възрастни” по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси".
31.01.2015 г.
РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
договорът е изпълнен
31.01.2015 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ
25.02.2016 г.
Възложител