Версия за печат

00270-2015-0023

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. Дондуков № 1, За: Росица Иванова, Ахавни Топакбашян, Христина Микова, България 1000, София, Тел.: 003592 9403622; 003592 9402569; 003592 9403636, E-mail: Rositsa.Ivanova@government.bg, Факс: 0359 29402177

Място/места за контакт: Секретариат на Националния съвет за сътрудничество по етническите и интеграционните въпроси

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://customerprofile.government.bg/vieworder.php?id=3D022C7D-6B66-11E5-9CF8-5CF9DD6FEEF4.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Министерски съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Министерски съветДруго (моля пояснете): Министерски съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Преглед, анализ и оценка на законодателство, структури, системи, добри практики за провеждане на мониторинг, оценка, контрол, мрежа от заинтересовани страни, които да подават данни и информация към „СИСТЕМАТА”, по проект 2014BG05M9OP001-3.2015.001 „Разработване и внедряване на система за мониторинг, оценка и контрол за изпълнение на Националната стратегия на Република България за интегриране на ромите 2012-2020“, по ОП РЧР 2014-2020 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на поръчката е територията на Република България. Продуктите от изпълнение на дейностите по поръчката се доставят и предават на Възложителя в сградата на Министерския съвет, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 1, гр. София, 1000.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора е преглед, анализ и оценка на законодателство, структури, системи, добри практики за провеждане на мониторинг, оценка, контрол, мрежа от заинтересовани страни, които да подават данни и информация към „СИСТЕМАТА”, по проект 2014BG05M9OP001-3.2015.001 „Разработване и внедряване на система за мониторинг, оценка и контрол за изпълнение на Националната стратегия на Република България за интегриране на ромите 2012-2020“, по ОП РЧР 2014-2020 г. Дейност 1. Преглед, анализ и оценка на законодателство, структури, съществуващи аналогични системи, информационна осигуреност на публични политики за борба с бедността и интеграция на уязвими етнически малцинства с фокус ромите вкл. оценка на нуждите (рискове). Дейност 2. Идентифициране на европейски добри практики за провеждане на мониторинг, оценка, контрол и информационна осигуреност на публични политики за борба с бедността и интеграция на уязвими етнически малцинства с фокус върху ромите; анализ с оглед възможността за прилагане в България. Дейност 3. Изграждане на мрежа от заинтересовани страни, които да подават данни и информация към „СИСТЕМАТА”. Резултати от изпълнението на поръчката: 1. Изготвен анализ и оценка на законодателство, публични политики и мерки за борба с бедността и интеграция на уязвими етнически малцинства с фокус върху ромите във връзка със събирането на данни от етнически характер. 2. Идентифицирани структури, занимаващи се с преодоляване на бедността и интеграцията на уязвими етнически малцинства с фокус върху ромите – в системите на образованието, здравеопазването, социалната политика и заетостта, жилищните условия, вкл. и сред гражданските организации. 3. Идентифицирани съществуващи аналогични системи за мониторинг, оценка на изпълнението и ефекта на въздействието от тях. Изготвени препоръки за използване на техни елементи в бъдещата СИСТЕМА за мониторинг. 4. Оценка на информационната осигуреност на публични политики за борба с бедността и интеграция на уязвими етнически малцинства с фокус върху ромите вкл. оценка на нуждите, предизвикателствата и рисковете. 5. Препоръки за преодоляването на предизвикателствата. 6. Идентифицирани и анализирани европейски добри практики за провеждане на мониторинг, оценка, контрол и информационна осигуреност на публични политики за борба с бедността и интеграция на уязвими етнически малцинства с фокус върху ромите. 7. Оценка на приложимостта им в България. Изготвени препоръки за използване на техни елементи в бъдещата СИСТЕМА за мониторинг. 8. Изградена мрежа от заинтересовани страни, които да подават данни и информация към „СИСТЕМАТА”. a) Изготвена база данни със сегментирани доставчици на информация и потребители на бъдещата СИСТЕМА b) Списък с контактите на организации, институции, ведомства, както и специалисти, местни лидери, групирани по начин по преценка на изпълнителя c) Списък с проекти, вкл. на НПО сектора и събрана налична информация за ефекта от тяхното въздействие 9. Предадени доклади според формулирани изисквания и срокове: • Встъпителен доклад • Предварителен доклад с основните резултати от дейности 1, 2 и 3 • Доклади за изпълнение на всяка от дейности 1, 2 и 3 • Окончателен доклад 10. Отлично управлявани дейности - спазени всички изисквания на Възложителя, - отчетени в срок, - поддържане на редовна формална и неформална комуникация с Възложителя, - оказване на съдействие на изпълнителите на Поръчка 2 и 3 с устни консултации и писмени разяснения в случай на нужда.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79411000

Описание:

Консултантски услуги по общо управление


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
56000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 690720 от 05.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История MI-13 История / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
10.02.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОНСОРЦИУМ “ИИРА“ /ДЗЗД/ с участници в обединението:Фондация „Институт Отворено общество“ с ЕИК/Код по БУЛСТАТ: 831524005. Фондация „Риск Монитор“ с ЕИК/Код по БУЛСТАТ 175218245, „Индъстри Уоч Груп“ ООД с ЕИК 131197931, Сдружение „Център за междуетнически диалог и толерантност „Амалипе“ с ЕИК 104590738, ул. „Солунска“ № 56;, България 1000, София, Тел.: 02 9306619, E-mail: info@osi.com, Факс: 02 9516348

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 161250 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 56000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 56000, Най-висока цена 105750 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. КОНСОРЦИУМ “ИИРА“ -гр. София, ул. „Солунска“ № 56; тел. 9306619; 9306642; факс: 9516348; e-mail: info@osi.com; с участници в обединението: Фондация „Отворено общество“ с ЕИК 831524005, „Индъстри Уоч Груп“ ООД с ЕИК 131197931, Фондация „Риск Монитор“ с ЕИК 175218245 и Сдружение „Център за междуетнически диалог и толерантност „Амалипе“ с ЕИК 104590738/ с адрес: гр. София, ул. „Солунска“ № 56; тел. 9306619; 9306642; факс: 9516348; e-mail: info@osi.com; 2. ДЗЗД „С.Е.Г.А. – ИСИМ“ - гр. София, ул. „Княз Борис І“, № 85, тел. 029883639, e-mail: cega@cega.bg; 3.ОБЕДИНЕНИЕ „СИСТЕМА 2015“/с водещ член на обединението Фондация „Институт за пазарна икономика“- гр. София 1142, бул. „Патриарх Евтимий“ № 10, ет. 2, тел./факс 029526266; 02 9523503; e-mail: mail@ime.bg; 4. „КЛАЯНТИКС“ ЕООД - гр. София, ул. „Проф. д-р Петър Дертлиев“ № 25А, ет. 3, тел: 8100176; e-mail: OFFICE@CLIENT-X.COM; 5. „НОЕМА“ ООД - гр. София, ул. „Г.С.Раковски“ № 78, тел. 02 4166816; e-mail: noema@noema.bg; 6.„ЕКОРИС САУТ ИЙСТ ЮРОП“ ЕООД, със седалище, адрес на управление и адрес за кореспонденция: п.к. 1421, гр. София, бул. „Черни връх“ № 1, ет. 6, тел.: 02/815 5680, факс: 02/981 6032, ел.поща: ecoryssee@ecorys.com; 7. КОНСОРЦИУМ ДЗЗД „Експертен екип за анализ на информация“ - гр. София, ул. „Ангел Кънчев“ № 5, ет. 2; тел. +3592 9800 400; факс: +3592 9805 553; e-mail: office@marketlinks.bg; 8. ОБЕДИНЕНИЕ „СТРАТЕГМА-ЦМП“ / гр. София 1202, ул. „Г. С. Раковски“ № 18, тел. 02/981 4738, факс: 02/423 6376, ел. поща: agency@strategma.bgс участници в обединението: „Агенция Стратегма“ ООД с ЕИК 121026679 и Фондация „Център за модернизиране на политики“ с ЕИК 130151016 9. ОБЕДИНЕНИЕ „ИНТЕГРА“ - гр. София 1504, ул. „Велико Търново“ № 27, тел.0888006482, ел. поща: info@fiveconsult.eu/ с участници в обединението „Файв консулт“ АД с ЕИК 202699191 и партньор „Глобал Метрикс“ ООД с ЕИК 203020572/. На основание чл. 69, ал. 1, т. 4 от ЗОП следните участници са отстранени от участие в процедурата без да е отварян Плик 1 от представените от тях оферти, поради което на възложителя не са известни участниците в обединенията: 1. ДЗЗД „С.Е.Г.А. – ИСИМ“ - гр. София, ул. „Княз Борис І“, № 85, тел. 029883639, e-mail: cega@cega.bg; 2. ОБЕДИНЕНИЕ „СИСТЕМА 2015“ /с водещ член на обединението Фондация „Институт за пазарна икономика“/ - гр. София 1142, бул. „Патриарх Евтимий“ № 10, ет. 2, тел./факс 029526266; 02 9523503; e-mail: mail@ime.bg; 3. КОНСОРЦИУМ ДЗЗД „Експертен екип за анализ на информация“ - гр. София, ул. „Ангел Кънчев“ № 5, ет. 2; тел. +3592 9800 400; факс: +3592 9805 553; e-mail: office@marketlinks.bg


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор