02718-2015-0188
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.02.2016 09:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.02.2016 09:37 ч. : | 2016 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.02.2016 09:37 ч. : | 11/02/2016 08:18 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.02.2016 09:37 ч. : | 11/02/2016 08:18 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.02.2016 09:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-гр. Клисура: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Южноцентрално държавно предприятие ДП, ТП Държавно горско стопанство Клисура, ул. 20-ти април №26, За: Радослава Стефанова - юрисконсулт, Република България 4341, гр. Клисура, Тел.: 0887 662215, E-mail: dgsklisura@ucdp-smolian.com
Място/места за контакт: ТП ДГС КлисураИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com http://dgsklisura.ucdp-smolian.com/..
Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=787.
Публичноправна организация
Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазванеДруго (моля пояснете): Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Предметът на процедурата е „Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Клисура”. Поръчката включва доставка на следните артикули: канцеларска хартия и формуляри, пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки, доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати, както и пълнене на тонер касети, компютърни аксесоари и компоненти магнитни и оптични носители на информация. Описание на артикулите по вид и количество се съдържа в Техническата спецификация – Приложение №2 от съответстващата документация. Доставките следва да се извършват франко в административната сграда на ТП „ДГС Клисура”, адрес: гр. Клисура, ул. „20-ти април” №26. Включените в списъка артикули не са задължителни по вид и количество и възложителят не носи отговорност, ако не ги е изчерпал. Възложителят има право да променя посочените количества съобразно нуждите си, включително да се откаже от доставка на определени видове. Предлаганите канцеларски материали и офис консумативи трябва да са нови и неупотребявани с доказан произход, придружени със съответните сертификати или декларации за произход и качество от производителя им. Да отговарят на нормативно установените санитарни, хигиенни и други норми. Да отговарят на БДС и/или европейските стандарти и/или еквивалентен за съответния вид продукт. Да се предлагат в оригинални запечатани опаковки и да отговарят напълно на техническите изисквания, посочени в техническата спецификация – Приложение №2 от съответстващата документация
Довор с предмет: „Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Клисура”” за срок от 36 месеца.
30197630, 39263000, 30197210, 30125100, 30192121, 22852100
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, вписано в търговския регистър по реда на ЗТР с ЕИК 201417931, ул. проф. Иван Шишманов№4, ап.1, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 640177
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
11.02.2016 г.
Подадени са 4 /четири/ оферти, както следва: 1. Оферта Вх. №2953/30.11.2015г., подадена от „Пейпартех” ЕООД; 2. Оферта Вх. №2966/01.12.2015г., подадена от „АМДИ” ЕООД; 3. Оферта Вх. №2970/01.12.2015г., подадена от „ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД; 4. Оферта Вх. №2971/01.12.2015г., подадена от „Хорека логистик” ООД.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г