Версия за печат

00246-2015-0184

BG-с. Ковачево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, Област Стара Загора, община Раднево, За: инж. Красимир Трайков - Специалист, търговия, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662010, E-mail: trajkov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tpp2.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.tpp2.com/invitation/view/id/900.html.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Допълнителен обем към договор №13360/17.10.2014г. с предмет „Изготвяне на работен проект за газоплътни екрани на ДРЧ на котлоагрегати ст.№5 (КА-5) и ст.№6 (КА-6) и осъществяване на авторски надзор при изработката и монтажа”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Допълнителен обем към договор №13360/17.10.2014г. с предмет „Изготвяне на работен проект за газоплътни екрани на ДРЧ на котлоагрегати ст.№5 (КА-5) и ст.№6 (КА-6) и осъществяване на авторски надзор при изработката и монтажа”. Дейностите по предмета на поръчката се извършват съгласно техническо задание прилижено в документацията за участие.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50531100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на парни котли

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
89285 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

15190


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 14243 / Обособена позиция №: / Заглавие:Допълнителен обем към договор №13360/17.10.2014г. с предмет „Изготвяне на работен проект за газоплътни екрани на ДРЧ на котлоагрегати ст.№5 (КА-5) и ст.№6 (КА-6) и осъществяване на авторски надзор при изработката и монтажа”
V.1.1) Дата на сключване договора
15.01.2016 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.12.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ТИМ – ЕКОТЕРМ – ИД ООД; ЕИК по БУЛСТАТ: 175326331, ж.к. Хаджи Димитър, бл. 188, вх.Б, ет.5, ап.8, Република България 1000, София, Тел.: 02 8898760, Факс: 02 8898760

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 89285 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.02.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ТИМ – ЕКОТЕРМ – ИД ООД гр. София


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП

Първият етап от договора изготвяне на работен проект е изпълнен в предвидения 3-месечен срок и проектът е приет на технически съвет, проведен на 30.12.2014г., и протокол за отстранени забележки от 13.01.2015г. Съгласно ремонтната програма от 16.10.2014г., Блок №3 е в основен ремонт от 01.08.09.10.2015г. Според последната промяна на ремонтната програма от 11.05.2015г., съгласувана с „Електроенергиен системен оператор” ЕАД, основният ремонт на Бл.№3 (КА-5, КА-6, ТА-3) се отлага за 2016г., като тази година ще се извърши среден ремонт на блока в периода 24.08.22.09.2015г. Подмяната на съществуващата зона ДРЧ с ново проектираната зона с газоплътни екрани поради големия обем ремонтни работи може да се извърши само по време на основен ремонт на блока. Тази промяна на ремонтния график позволи по време на средния ремонт на блока (24.08.22.09.2015г), след демонтиране на необходимата огнеупорна зидария да се извърши измерване на действителното положение (размери, коти) на носещата конструкция на КА-5 и КА-6, нейното състояние и носеща способност. По-голяма част от тези измервания могат да бъдат извършени само при спрени котли след извършване на необходими мероприятия за подготовка като разхлаждане на котлите до температура на околната среда, почистване на пещна камера от полепнал шлак, демонтаж на част от огнеупорната зидария на необходимите места и изграждане на тръбно скеле в пещна камера за осигуряване на достъп. Резултатите от направените измервания показват отклонения от проектните размери което води до необходимост от корекции в отделни части на проекта преди производството на новата зона и детайлите към нея. Освен това при направения оглед и обобщен анализ се установи, че в резултат на въздействието на външни фактори като влага, топлина, механични въздействия (демонтирани елементи на конструкцията, деформирани елементи) и други, е необходимо да се направи обследване и проверка на носещата конструкция на КА-5 и КА-6 с предписание на необходимите мерки, които трябва да се изпълнят, за да удовлетворява изискванията на действащите строителни норми. При изготвяне на работния проект на новата зона възникнаха и конфликтни точки със съществуващото оборудване извън обхвата на договора. Поради малкото свободно технологично място около котела се налага преустройство на спомагателното оборудване за решаване на тези проблеми. Една от тези възникнали задачи е проектиране на промени на въздушните кутии на праховите горелки и въздуховодите за горещ въздух в пределите на котела. Други конфликтни точки които възникнаха са съвместяване на проекта за газоплътни екрани на ГРЧ с монтажа на обдухващи апарати и проекта за намаляване на NOx емисии в частта подаване на въздух в хладен конус на ДРЧ. Поради взаимната свързаност на решаването на тези проблеми с предмета на договора за изготвяне на работен проект за газоплътни екрани на ДРЧ на КА-5 и КА-6, проектирането на необходимите промени следва да се извърши от фирма „ТИМ ЕКОТЕРМ - ИД” ООД, гр. София като допълнителен обем. По предварителни проучвания стойността на допълнителния обем е около 90 000 лева или 42.90 % от стойността на основния договор. Налице е хипотезата на чл. 103, ал. 2, т. 7 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление – а именно поради непредвидени обстоятелства е необходимо възлагането на допълнителна услуга на същия изпълнител, като са изпълнени едновременно и двете законови предпоставки – допълнителната услуга не може технически да се раздели от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя, и общата стойност на допълнителната услуга не надвишава 50% от стойността на основната поръчка.