Версия за печат

00502-2016-0002

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ „Света Марина“ ЕАД, бул. „Христо Смирненски“ 1, За: Павлина Сотирова, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 978300, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 302953

Място/места за контакт: Маркетинг и договори

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=2284.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Варна, бул. „Хр.Смирненски №1 - болнична аптека
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за доставка на 175 флакона от лекарствения продукт Ecalta fl. 100 mg за нуждите на МБАЛ „Света Марина“ ЕАД.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
130021.5 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 6256 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка на лекарствени средства
V.1) Дата на сключване договора
21.01.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.01.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Медекс“ ООД, ЕИК: 131268894, р-н „Младост”, ж.к. „Горубляне”, Самоковско шосе №2Л, Търговски център „Боила“, ет. 5, Република България 1000, София, Тел.: 02 9175545, E-mail: office@medex.bg, Факс: 02 9175538

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 129600 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 130021.5 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Медекс“ ООД, ЕИК 131268894 „Софарма Трейдинг“ АД, ЕИК 103267194


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Процедурата се провежда по реда на чл.90 ал.1 т.4 от ЗОП поради това, че в МБАЛ „Света Марина“ ЕАД възникна необходимост от предприемане на неотложни действия, свързани с настъпването на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита процедура, ограничена процедура или процедура на договаряне с обявление. Обстоятелството, което налага избора на процедура на договаряне без обявление е, че в болницата се лекува дете с диагноза остра нелимфобластна левкемия, миелоиден сарком. За лечение на детето е предписан лекарственият продукт Ecalta 100 mg. Характерът на заболяването е такъв, че в хода на лечението, с оглед промяната в състоянието на пациента, се налага незабавно да се набави предписания медикамент, с който лечебното заведение не разполага в необходимите количества. До настоящия момент МБАЛ „Света Марина“ ЕАД има проведена процедура по реда на ЗОП за доставка на лекарствения продукт Ecalta 100 mg, но предвидените в процедурата количества са много по-малко от необходимите и са за регулярните нужди на лечебното заведение за срока на действие на договора с доставчика. МБАЛ „Света Марина“ ЕАД, в качеството си на възложител, не е имало възможност да предвиди броя на пациентите, за чието лечение ще е необходим лекарствения продукт. С цел да се гарантира изпълнението на задълженията си по Закона за здравето и Закона за лечебните заведения, както и да се гарантират правата на пациентите, регламентирани в чл.52 ал.1 и ал.3 от Конституцията на Република България, и видно от гореизложените мотиви е налице спешна необходимост от доставката на животоспасяващо лекарство, която не е могло да бъде предвидена. Видно е, че са налице предпоставките за провеждане на процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 93, т. 2 във връзка с чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП.