Версия за печат

00728-2016-0001

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Народно събрание на Република България, пл. Народно събрание № 2, За: Вероника Антова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392326, E-mail: v.antova@parliament.bg, Факс: 02 9813131

Място/места за контакт: Дирекция Международни връзки и протокол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parliament.bg.

Адрес на профила на купувача: www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/310.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Народно събрание на Република България, пл. Княз Александър І, № 1, За: Гергана Ковачка, Красимира Енчева, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392450; 02 9393069, E-mail: gkovachka@parliament.bg

Място/места за контакт: Дирекция Парламентарен бюджет и финанси

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Народно събрание на Република България, пл. Княз Александър І, № 1, За: Радостина Кирилова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9393059

Място/места за контакт: Отдел Обща канцелария

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Законодателна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предоставяне на услуги по хотелско настаняване

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 17
Място на изпълнение: Хотел, находящ се в обхвата на следните административни райони на Столична община: Средец, Триадица, Лозенец, Оборище
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Срок на действие в месеци

24

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
195000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Сключване на рамково споразумение за предоставяне на услуги по хотелско настаняване. В предмета на обществената поръчка са включени 2 (две) обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Предоставяне на хотелиерски услуги в хотел, категоризиран в категория "четири звезди"; Обособена позиция № 2: "Предоставяне на хотелиерски услуги в хотел, категоризиран в категория "пет звезди".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55110000, 55130000

Описание:

Услуги по хотелско настаняване
Други хотелиерски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В зависимост от конкретните необходимости на възложителя

Прогнозна стойност без ДДС
195000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по всяка от обособените позиции в откритата процедура е парична сума или банкова гаранция в размер както следва: По обособена позиция № 1 – 1000.00 (хиляда) лева; По обособена позиция № 2 – 950.00 (деветстотин и петдесет) лева. Гаранцията за участие се представя в избирана от участника форма: В случай на внасяне на парична сума, същата се превежда по сметка на Народното събрание в БНБ, IBAN: BG49 BNBG 9661 3300 1707 01, BIC: BNBGBGSD. В случай на учредяване на банкова гаранция, участникът следва да се съобрази със следните условия: Банковата гаранция за участие в откритата процедура се издава в полза на възложителя и е неотменяема и безусловна. Влиза в сила от крайният срок за получаване на оферти, посочен в настоящото обявление и има срок на валидност, равен на срока на валидност на подадената оферта, удължен с 15 дни. Гаранцията за изпълнение на конкретен договор, сключен въз основа на рамковото споразумение е парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % (пет процента) от стойността им без ДДС. Гаранцията се представя в избирана от участника форма: В случай, че е парична сума, гаранцията се внася по горепосочената сметка на Народното събрание; Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Възложителя и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задълженията си и/или ги е изпълнил неточно. Банковата гаранция е със срок на валидност, съответстващ на срока на договора, удължен с 30 (тридесет) дни. Текстът й задължително се съгласува с възложителя.Документът за гаранцията за изпълнение се представя от определения изпълнител при сключване на конкретния договор. Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП възложителят не изисква гаранции за участие в процедурата и за изпълнение на договорите от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Плащанията по договорите се извършва в български левовое, по банков път, при условията на конкретните договори, сключени въз основа на съответното рамково споразумение, както следва: в срок до пет работни дни след представянето на фактура за стойността на предоставените услуги, придружена с двустранно подписан от упълномощените лица по конкретниня договор протокол, удостоверяващ вида и количеството на предоставените услуги, единичните им стойности и общата им стойност.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Рамковите споразумения по всяка обособена позиция ще бъдат сключени с максимум 10 (десет) потенциални изпълнители, съобразно чл. 93а от ЗОП. На основание чл. 93б, ал. 1 от ЗОП в рамковите споразумения са определени всички условия. Конкретните договори за изпълнение на обществените поръчки по всяка от обособените позиции ще бъдат сключвани съобразно реда и условията, определени в рамковите споразумения.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Справка – представяне на участника, в която се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2. Декларация по чл. 16г, ал. 7 и ал. 10 от ЗОП (ако е приложимо); 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" - б. "д" вкл., т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5 от ЗОП; 4. Когато участникът е обединение същият представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 5. Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена парична сума. На основание чл. 59, ал. 6 ЗОП, специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, не представят документ за гаранция за участие; 6. Информация за предвидените подизпълнители (ако се предвижда ползването на такива), както и за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на поръчката. Информацията следва да съдържа писменото съгласие на подизпълнителя или да е придружена с декларация, подписана от лицето (лицата), представляващо(и) участника, че е изискано предварителното съгласие за участие на подизпълнителя; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 ЗОП; 8. Декларация, подписана от лицето(та) представляващо(и) участника, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg - Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6000 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ - Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02/ 8119 443; 0800 88 001 Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” София 1000, бул. „Дондуков” № 3, Телефон: 02/ 8101 759; 0700 17 670; e-mail: secr-idirector@gli.government.bg 9. Декларация във връзка с чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 10. Декларация, подписана от лицето (лицата), представляващо(и) участника, че участникът приема условията в проекта на рамково спораузмение по съответната обособена позиция и проекта на договор по съответната обособена позиция, приложени към документацията по настоящата процедура; 11. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. (Списъкът се изготвя и представя за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта); 12. На основание чл. 49 от ЗОП възложителят изисква участникът да е вписан в Националния туристически регистър по чл. 166, ал. 1, т. 2 от Закона за туризма като лице, упражняващо дейност по хотелиерство, в хотела в който ще бъдат предоставяни услугите, предмет на обществената поръчка. Посоченото обстоятелство се проверява служебно от комисията, назначена от Възложителя да разгледа, оцени и класира подадените оферти чрез справка в Националния туристически регистър.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.02.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 4.08 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е общодостъпна на електронната страница на възложителя: www.parliament.bg, рубрика "Профил на купувача". При поискване от заинтересовано лице възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето. Документацията може да бъде получена на хартиен носител и в сградата на Народното събрание, гр. София, пл. "Княз Александър І" № 1, четвърти етаж, стая 405а, тел. 02 9392450 и 02 9393069, всеки работен ден от 9:00 часа до 16:00 часа, от дата на вписване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки. В тези случаи се заплаща цена в размер на 4.08 лева без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.02.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.02.2016 г.  Час: 10:30
Място

сградата на Народното събрание, гр. София, пл. "Княз Александър І" № 1, първи етаж, зала 132.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Предоставяне на хотелиерски услуги в хотел, категоризиран в категория "четири звезди".
1) Кратко описание

Предоставяне на хотелиерски услуги в хотел, категоризиран в категория "четири звезди".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55110000, 55130000

Описание:

Услуги по хотелско настаняване
Други хотелиерски услуги

3) Количество или обем

Съобразно конкретните необходимости на възложителя в периода на действие на рамковото споразумение.

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Сключване на рамково споразумение с максимум 10 потенциални изпълнители.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Предоставяне на хотелиерски услуги в хотел, категоризиран в категория "пет звезди"
1) Кратко описание

Предоставяне на хотелиерски услуги в хотел, категоризиран в категория "пет звезди".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55110000, 55130000

Описание:

Услуги по хотелско настаняване
Други хотелиерски услуги

3) Количество или обем

Съобразно конкретните необходимости на възложителя в периода на действие на рамковото споразумение.

Прогнозна стойност, без ДДС
95000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Сключване на рамково споразумение с максимум 10 потенциални изпълнители.