Версия за печат

00530-2015-0116

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Княз Ал. Дондуков № 52, За: Валерия Додова-Дойчинова, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg..

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2708..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сгради, стопанисвани от НАП“, разделена в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 – „Абонаментно поддържане и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сгради, стопанисвани от ЦУ на НАП“ с адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52” и ул. „Врабча” № 23”. Обособена позиция №2 – „Абонаментно поддържане и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на два броя асансьорни уредби, монтирани в сграда стопанисвана от ТД на НАП ГДО“, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” № 29".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на поръчката са административни сгради, стопанисвани от ЦУ на НАП и ТД на НАП, в които са монтирани асансьорните уредби обект на обслужване с адреси, както следва: 1. По обособена позиция № 1: 1.1. гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52”; 1.2. гр. София, ул. „Врабча” № 23”. 2. По обособена позиция № 2: гр. София, ул. „Аксаков” № 29.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обект на поддържане, в изпълнение на обществената поръчка по Обособена позиция № 1 са пет броя асансьорни уредби, монтирани в сгради, стопанисвани от ЦУ на НАП, както следва: четири броя асансьорни уредби, монтирани в сграда, с адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 52 и един брой асансьорна уредба, монтирана в сграда с адрес: гр. София, ул. „Врабча“ № 23. Обект на поддържане в изпълнение на обществената поръчка по Обособена позиция № 2 са два броя асансьорни уредби, монтирани в сграда, стопанисвана от ТД на НАП ГДО, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” № 29. Предметът на обществената поръчка за всяка една от обособените позиции включва следните дейности: А. Абонаментно поддържане на асансьорни уредби, в това число: 1. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства, съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори. 2.Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьора. 3.24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите. Б. Извършване на ремонт на асансьорните уредби. Ремонтните дейности се извършват с цел отстраняване на неизправности в работата на асансьорните уредби и включват услугите по отстраняване на възникналите повреди, демонтаж и монтаж на резервни части, необходими при извършване на ремонта, и възстановяване на нормалната работа на съоръженията, както и доставка на необходимите резервни части, въз основа на одобрена от възложителя заявка. Изпълнителят следва да осигури 12 /дванадесет/ месечен гаранционен срок на вложените резервни части или този на производителя, ако е по-дълъг, за което да представи декларация. Изпълнителят гарантира извършените ремонтни дейности за срок от 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписания протокол за ремонта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 649550 от 20.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 689039 от 24.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 214 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Абонаментно поддържане и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на асансьорни уредби, монтирани в сгради, стопанисвани от ЦУ на НАП“ с адрес: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52” и ул. „Врабча” № 23”
V.1) Дата на сключване договора
21.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Мила лифт ООД, ЕИК 131220067, ж.к. Младост 3, бл. 355, вх. 2, ет. 3, ап. 6, Република България 1712, София, Тел.: 02 4281290, E-mail: mila_lift@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 19000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 213 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Абонаментно поддържане и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на два броя асансьорни уредби, монтирани в сграда стопанисвана от ТД на НАП ГДО“, с адрес: гр. София, ул. „Аксаков” № 29"
V.1) Дата на сключване договора
21.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Мила лифт ООД, ЕИК 131220067, ж.к. Младост 3, бл. 355, вх. 2, ет. 3, ап. 6, Република България 1712, София, Тел.: 02 4281290, E-mail: mila_lift@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложителя възлага обществената поръчка по обособена позиция 1 от свое име и от името на Агенция за приватизация и следприватизационен контрол, ЕИК 175888562, със седалище: гр. София, ул. "Врабча" № 23 - възложител по смисъла на чл. 7, т. 1 от Закона за обществените поръчки, от която е упълномощен. Срокът за изпълнение на Договор № 214/21.12.2015 г. за възлагане на обществената поръчка по обособена позиция № 1 е 24 месеца, считано от 08.01.2016 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора - 19 000 лв. без ДДС в рамките на този срок. Срокът за изпълнение на Договор № 213/21.12.2015 г. за възлагане на обществената поръчка по обособена позиция № 2 е 24 месеца, считано от 23.04.2016 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора - 10 000 лв. без ДДС в рамките на този срок. В случай на необходимост от влагане на резервни части за отстраняване на неизправности по асансьорна уредба, изпълнителят се задължава предварително да представи на възложителя заявка, съдържаща количествата и цените на необходимите за подмяна резервни части, и да пристъпи към извършване на ремонтните дейности и влагане на необходимите резервни части след одобряването на заявката от страна на координатора по договора. Доставените резервни части следва да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България и да са снабдени с СЕ маркировка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://scc.bg..

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Мила лифт" ООД, ЕИК: 131220067


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор