Версия за печат

00647-2015-0024

BG-София: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на културата, бул. Александър Стамболийски № 17, За: Малинка Цупарска, България 1040, София, Тел.: 02 9400987, E-mail: m.tzuparska@mc.government.bg, Факс: 02 9818145

Място/места за контакт: Министерство на културата

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mc.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.profilnakupuvacha.com/Министерство%20на%20културата.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: осъществява държавна политика в областта на културатаДруго (моля пояснете): осъществява държавна политика в областта на културата

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на нововъзникнали, поради непредвидени обстоятелства, допълнителни строително - монтажни работи на обект ,,Античен културно-комуникационен комплекс ,,Сердика” - втори и трети етап”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Извършване на ,,Нововъзникнали поради непредвидени обстоятелства допълнителни строителни дейности на обект ,,Античен културно-комуникационен комплекс ,,Сердика” - втори и трети етап”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1892887.38 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД11-03-86 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извършване на нововъзникнали поради непредвидени обстоятелства допълнителни строителни дейности на обект: ,,Античен културно-комуникационен комплекс ,,Сердика" - втори и трети етап
V.1) Дата на сключване договора
11.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

дружество по ЗЗД Антична Сердика, БУЛСТАТ 176843196, участници в обеденението: Пътища и мостове ЕООД, Реставрация ЕАД, Пътстрой - Варна ЕООД и Финанс груп 2013 г., р-н Приморски, ж.к. Бриз-Юг, ул. Д-р Николай Коларов № 3, България .........., Варна, Тел.: 052 613000, E-mail: office@pmostove.com, Факс: 052 603457

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1892887.38 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Антична Сердика ДЗЗД, БУЛСТАТ 176843196 в обединението участват: Пътища и мостове ЕООД, Реставрация ЕАД, Пътстрой - Варна ЕООД, Финанс Груп 2013 ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

С решение № Р-14/24.06.2014 г. (и Р-22 от 01.12.2014 г. за промяна) на упълномощения Възложител е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: ,,Изпълнение на строително-монтажни и консервационно-реставрационни работи, експониране и социаализация на археологически нива под бул. ,,Княгиня Мария Луиза" и под пл. ,,Независимост на обект: ,,Античен културно-комуникационен комплекс ,,Сердика" - втори и трети етап. Поръчката е обявена в РОП под № 00647-2014-0003.Същата е приключила с избор на изпълнител - ,,ДЗЗД ,,Антична Сердика", като е сключен договор № РД11-03-23/08.04.2015 г., с обща цена за извършване на СМР 10 469 394 лв. без ДДС. Дейностите, свързани с предмета на договора, се финансират по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.1-01/2008/001-006 по ОПРР ,,Регионално развитие - 2007-2013". Настоящата поръчка се открива при хипотезата на чл. 90, ал.1,т.8 от ЗОП,поради следното: В хода на строителството, след сключването на договора, поради непредвидени обстоятелства, е констатирана необходимостта от извършване на допълнителни видове работи по съответните части за втори и трети етап. Допълнителните видове работи не са залегнали в първоначалното възлагане и са станали известни именно в резултат на изпълнение на основния договор. нововъзникналите допълнителни СМР са технически неделими от предмета на основния договор и неизвършването им прави невъзможно изпълнението на обекта при договорените условия. Стойността на допълнителните дейности е под 50% от стойността на първата поръчка. С писмо вх. № 24-10-547/23.11.2015 г. Възложителят е уведомен, че по време на изпълнението на СМР на обекта са възникнали като непредвидени обстоятелства извършването на допълнителни количества по отделните видове работи за втори и трети етап. За втори етап съответно по части ,,АСР", ,,КРР" и ,,Конструктивна". За трети етап съответно по части ,,КРР" и ,,ВиК". Остойностени са допълнителните работи на 1 892 900лв. без ДДС. Посочено е, че допълнителните видове СМР са възникнали след сключването на договора и не са могли да бъдат предвидени към момента на възлагане на обществената поръчка. Допълнителните количества са възникнали в хода на строителството, в резултат спецификата и сложността на обекта и са съществено необходими за завършването и изпълнението на обекта съгласно нормативните изисквания по чл. 169 от ЗУТ. На 20.10.2015 г. и на 13.11.2015 г. са съставени 2 бр. акт обр. № 10 за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството, съгл. Наредба №3/31.07.2003 г. Като основание за спирането на строителство е посочено необходимостта от изготвяне на детайли и технически решения за реализация на промяна на конфигурацията и местоположението на част от стъклените прегради между откритото археологическо ниво и покритото археологическо ниво под бул. ,,Кн. Мария Луиза" (акт - обр. 10 от 13.11.2015 г.). В акт-образец 10 от 20.10.2015 г. е посочено като основание за спиране на строителството - неприключили археологически структури и необходимостта от възлагане за изпълнение на допълнителни количества СМР, възникнали по време на строителството поради спецификата на обекта и без които не е възможно приключването на обекта. От представените доказателства се установява наличие на непредвидени обстоятелства съгл. хипотезата на чл.90, ал.1, т.8 от ЗОП за провеждане на договоряне с изпълнителя на основното СМР на обекта - ДЗЗД ,,Антична Сердика".