Версия за печат

01265-2015-0008

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район Надежда, София,1220, ж.к. Надежда, ул. Кирил Дрангов 55, За: Анелия Георгиева, България 1220, София, Тел.: 02 4951798, E-mail: op@so-nadejda.com, Факс: 02 8376465

Място/места за контакт: София,1220, ж.к. Надежда, ул. Кирил Дрангов 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.so-nadejda.com.

Адрес на профила на купувача: www.so-nadejda.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на допълнителна мебелировка за нова сграда на ОДЗ №171 „Свобода” и ОДЗ № 172, находящи се на територията на СО – район „Надежда”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Нова сграда на ОДЗ №171 „Свобода” и ОДЗ № 172, находящи се на територията на СО – район „Надежда”
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Доставка и монтаж на допълнителна мебелировка за нова сграда на ОДЗ №171 „Свобода” и ОДЗ № 172, находящи се на територията на СО – район „Надежда”, като същият включва доставка на артикули, необходими за оборудване на логопедичен кабинет в новата сграда на ОДЗ №171 „Свобода” и помещение, предназначено за група от 10 (десет) деца, в ОДЗ № 172, посочени по-долу, както следва: 1. детско легло - 10 броя 2. Детско гардеробче – двойно- 5бр. 3.Маса за хранене -2 бр. 4.Детско столче - пластмаса - 10 бр. 5.Дидактичен шкаф -2бр. 6.Пейка с облегалка -1бр. 7.Бюро за учителя-2бр. 8.Стол - стационарен -2 бр. 9.Олекотени завивки - 10бр. 10.Гардероб за бельо -1бр. 11.Предпазни решетки за радиаторите-10 бр. 12.Спални комплекти - чаршафи долен, горен и калъфка-10 бр. 13.Възглавници-10 бр. 14.Матрак за детско легло -10 бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39161000, 39000000

Описание:

Мебелировка за детски градини
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3465.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ДО-11 История / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
10.08.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.08.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Гърков Консулт ЕООД, ЕИК: 203394328, гр. София, ул. Родопски извор № 40, вх. В, ет. 3, ап. 32, България 1000, София, Тел.: 089 5414885

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3465.8 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3465.8 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

“Гърков Консулт” ЕООД със седалище и адрес на управление гр. София, община Столична ул. «Родопски извор» № 40, вх. В, ет. 3, ап. 32, ЕИК: 203394328, представлявано от Николай Гърков – управител


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Настоящата обществена поръчка попада в приложното поле на чл.90, ал.1, т.6 от ЗОП - договоряне без обявление, когато са необходими допълнителни доставки от същия доставчик, предназначени за частична замяна или за увеличаване на доставките, ако смяната на доставчика ще принуди възложителя да придобие стока с различни технически характеристики, което ще доведе до несъвместимост или до технически затруднения при експлоатацията и поддържането. На 27.03.2015г. СО - район "Надежда" откри процедура (открита процедура с прилагане на опростени правила) за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Обзавеждане и оборудване на нова сграда на ОДЗ №171 „Свобода”, находяща се на адрес: гр. София, ж.к. „Свобода”, ул. „Петко Д. Петков” № 14” (Номер на поръчката в РОП: 01265-2015-0002). След приключване на процедурата и влизане в сила на Решение РД-09-180/15.05.2015г. за класиране на участниците, са сключени договори с класираните на първо място участници - "Гърков консулт" ЕООД (за изпълнение на обособена позиция 1) и "Ем Ер Интериор" ООД (за изпълнение на обособена позиция 2). В началото на месец август 2015г. служителите от отдел "Образование, култура, спорт и социални дейности" в СО - район "Надежда" констатираха неточности в първоначално заявените от директорите на ОДЗ 171 и ОДЗ 172 артикули, изразяващи се в недостатъчен брой на заложените първоначално. Провеждането на нова открита процедура за избор на изпълнител за доставка на недостигащите бройки легла, маси, столове и др. може да доведе до избор на различен доставчик, предлагащ мебели, различаващи се драстично от вече доставените и несъвместими с последните. С оглед на последното се налага извършването на допълнителна доставка от същия доставчик (нужните артикули попадат в обхвата на обособена позиция 1 от предмета на цитиранта по-горе обществена поръчка, като същата е предназначена за изпълнение от специзлизирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г, ал.1 от ЗОП).