Версия за печат

00207-2015-0104

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районна здравноосигурителна каса - София област, жк. Стрелбище, ул. Енос 12-14, За: инж Мирослава Ценкова Ченчева, България 1408, София, Тел.: 02 9656941, E-mail: sofia-obl@nhif.bg, Факс: 02 9656949

Място/места за контакт: РЗОК - София област

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/630.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК - София област, включително доставка и монтаж на резервни части

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Сградата на РЗОК - София област и Сервизни бази на изпълнителя
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Чл.1. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема срещу възнаграждение да извършва следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК-Благоевград, включително доставка и монтаж на резервни части, съгласно определения в документацията за участие предмет на обществена поръчка, открита с Решение № 15-3/ 09.10.15 г. (2) За краткост предметът на настоящия договор / чл.1, ал.1 / ще се нарича “услуга”. (3) Следгаранционното сервизно обслужване включва текущ ремонт на компютърната и периферна техника и профилактика на принтерите съгласно техническите изисквания и спецификации на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и техническото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от договора: Текущият ремонт се извършва при установена необходимост след проведена профилактика, както и при инцидентно възникнала необходимост. Текущият ремонт на компютърната и периферна техника обхваща всички дейности по привеждането й в изправно състояние. Профилактиката на принтерите включва извършването на следните действия: пълен технически преглед, почистване и смазване на всички триещи се и захабени части, проверка на движещите се възли и детайли, настройки и проверка качеството на печат и др. (4) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ извършва услугата при условията на направените от него техническо и ценово предложения.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50320000, 50321000, 50323000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри
Услуги по ремонт на персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5000 BGN с ДДС 20%
Най-ниска оферта: 2998.1, Най-висока оферта: 3055.7 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

15-3

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 691733 от 09.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-14-09 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
02.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Айфест ЕООД, ЕИК121115341, жк. Лагера, бул. Иван Евстатиев Гешов №26, България 1379, София, Тел.: 02 9502225, E-mail: ofiss@aifest.net, Факс: 02 9502225

URL: http://www.aifest.net/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 2998.1, Най-висока цена 3055.7 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Неразделна част от договора са Техническото предложение за изпълнение на обществената поръчка /Приложение № 10/ и Ценовото предложение /Приложение № 11/

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Айфест ЕООД и Специализирани бизнес системи АД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор