Версия за печат

00119-2015-0041

BG-Казанлък: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, гр.Казанлък, ул. Розова долина №6, За: Велина Стойчева, Мариела Атанасова, Република Българи 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98255, E-mail: mayor@kazanlak.bg, velina_25@abv.bg, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Велина Стойчева, Мариела Атанасова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на строителен надзор при изграждане на обект: „Консервация, реставрация и социализация на тракийски могили „Хелвеция“ и „Грифони“ и приемна сграда“. Проектът се финансира от Финансовия механизъм на Европейското икономичкеско пространство 2009-2014 по Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, Мярка 1 „Реставриране, обновяване и опазване на културното наследство“ – Договор за безвъзмездна финансова помощ № 24-10М1-18/22.04.2015 г., проект „Консервация, реставрация и социализация на тракийски могили „Хелвеция“ и „Грифони“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на изпълнение: гр. Шипка, община Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Осъществяване на строителен надзор при изграждане на обект: „Консервация, реставрация и социализация на тракийски могили „Хелвеция“ и „Грифони“ и приемна сграда “, реализирани по Програма БГ08, Мярка 1, ДБФП № 24-10М1-18/22.04.2015 г. за проект „Консервация, реставрация и социализация на тракийски могили „Хелвеция“ и „Грифони“, съгласно техническата спецификация на обществената поръчка, неразделна част от договора. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще осъществява изпълнение на функциите на строителен надзор по смисъла на ЗУТ в обем и обхват съгласно изискванията на приложимата нормативна уредба в Република България, а именно услуги свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните и консервационно-реставрационните дейности на обектите в рамките на инвестиционния проект, включително осъществяване и извършване на качествен и ефертивен контрол върху : 1.Законосъобразно започване на строежа;2.Пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3.Изпълн-е на строежите в съответствие с одобрения инвестиционен проект и съгл. чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ;4.Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строител-то;5.Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строител-то;6.Спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; 7.Извършване на качествена оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството;8.Влаганите строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционния проект и при упражняване на строителен надзор; 9.Документиране и контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строително-монтажните и консервационно-реставрационните работи/СМР и КРР/, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на СМР и КРР, заверката и правилното попълване на заповедни книги, монтажни дневници, дневници на заваръчни работи и други; 10.Годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение;11.Въвеждане на обекта в експлоатация;12.Координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация;13.Следене на графиците и докладване на напредък и/или закъснения;14.Продуктите и съоръженията от извършването на предварителна оценка на съответствието между заложеното в техническото предложение на Строителя и реално доставеното и вложено на обектите, както и проверката и съхранението през целия период на изпълнение на гаранционни карти, технически паспорти, декларации за съответствие и т.н.;15.Контрол върху количествата на предходните;16.Провеждането, воденето и протоколирането на приобектови срещи (планирани и изненадващи);16.Правилното съставяне на Актове за реално констатиране на извършените работи;17.Правилна и навременна комуникация с инстанции, ведомства, комуникационни дружества и др.;18.Докладване пред Възложител; 19.Подпомагане на Възложителя при подготвянето на всякакви обществени кампании или медийни изяви;20.Съхраняване по един екземпляр от всеки акт, протокол и какъвто и да било документ, съставен преди, по време и след на строителството до окончателното приключване на задълженията;22.Извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството;23. Контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация.След приключване на СМР и КРР ще състави техническия паспорт съгл.ЗУТ и Наредба 5/28.12.2006 г. и окончателен доклад съгл. ЗУТ и Наредба 2/31.07.2003г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
25555 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 678690 от 22.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д07-140 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Осъществяване на строителен надзор при изграждане на обект: „Консервация, реставрация и социализация на тракийски могили „Хелвеция“ и „Грифони“ и приемна сграда “
V.1) Дата на сключване договора
07.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД „РУБИКОН – ЕН АР 1“, ЕИК 176604358, гр. Варна, Западна промишлена зона, ул. „Нептун“ № 8, Република България 9000, гр. Варна, Тел.: 052 821100, E-mail: office@rubiconbg.eu, Факс: 052 821111

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 49809.76 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25555 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.ДЗЗД „РУБИКОН – ЕН АР 1“ , ЕИК 176604358, с адрес за кореспонденция – гр. Варна, п.к. 9009, Западна промишлена зона, ул. „Нептун“ № 8, телефон: 052/82 11 00, факс: 052/82 11 11. Участници в обединението: „Ен Ар Консулт“ ЕООД, ЕИК 126720807, със седалище и адрес на управление – гр. Хасково, ул. „Сан Стефано“ № 26, вх. А, ап. 4. „Рубикон Инженеринг“ ЕАД, ЕИК 203068713, със седалище и адрес на управление - гр. Варна, ул. „Солун“ № 3. 2.„АЛФА – М – 98“ ЕООД, ЕИК 107051411, с адрес за кореспонденция – гр. Габрово, ул. „Софроний врачански“ № 1, ет. 2, телефон: 0878 934 383. 3. „ДИ ЕС ИНВЕСТ“ АД, ЕИК 202682523, с адрес за кореспонденция – гр. София, п.к. 1612, ул. „Ами Буе“ № 61, ет. 7, ап. 7, телефон: 0886 133 766, факс: 0886 135 012. 4. "СТРОЙКОНСУЛТ – ГН 99“ ЕООД, ЕИК 130007553, с адрес за кореспонденция – гр. София, п.к. 1680, ж.к. „Борово“, ул. „Родопски извор“ № 43А, ет. 1, офис 2, телефон: 02/ 958 44 36, факс: 02/958 44 62 5. "ГИД – Г КОНСУЛТ“ ЕООД, ЕИК 201190437, с адрес за кореспонденция – гр. София, п.к. 1404, ж.к. „Гоце Делчев“, ул. „Луи Айер“ бл. 260А, ет. 3, ап. 6, телефон/факс: 02/ 480 31 99, GSM: 0897 971 900


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор