Версия за печат

00145-2015-0162

BG-Ямбол: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Национален Осигурителен Институт-Ямбол, улица Георги Сава Раковски № 9, За: Живко Желев, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 685953, E-mail: yambol@nssi.bg, Факс: 046 685940

Място/места за контакт: ТП на НОИ-Ямбол, стая 404

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/jam/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=125&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fjam%2F2014%2F28%2D2015%2D1015%2D28%2D4&RecSrc=%2Ftp%2Fjam%2F2014%2F28%2D2015%2D1015%2D28%2D4.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, включително осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ - Ямбол”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Административна сграда на ТП на НОИ-Ямол с адрес град Ямбол, ул. "Г.С. Раковски" № 9
Код NUTS: BG343
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата поръчка обхваща изпълнението на следните дейности, относно техниката и в сроковете описани в Приложение№1 от Техническите спецификации: a.Текуща поддръжка, осигуряваща непрекъснат работен процес на техниката; b.Сервизна поддръжка при повикване от страна на Възложителя - извършване на сервизни дейности за отстраняване на възникнали проблеми в работния процес на техниката, включващи: проверки на състоянието; настройки, ремонт на дефектиралата офис техника, ако такъв е възможен; c.Замяна на части и възли с нови такива или работещи такива, предоставени от ТП на НОИ – Ямбол. d.Доставка и монтаж на нови резервни части с гаранционен срок, отговарящи на техническите изисквания за съответната техника; e.Сервизна поддръжка по заявка на Възложитела – за превантивна ремонтна дейност; f.Пълна профилактика веднъж на всеки шест месеца на офис техниката от Приложение №1, считано от месеца на сключване на договора и на всеки 20 000 копия за копирните и принтерни машини, при повикване от страна на Възложителя; Видовете и броя офис техника е описана в техническите спецификации и пълното описание предемета на поръчката.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50310000, 50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5542 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 650336 от 24.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 682194 от 12.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1005-28-13 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, включително осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ - Ямбол
V.1) Дата на сключване договора
30.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Рейб ЕООД с ЕИК203434363, кв. Даме Груев, бл.21, вх.Б, ап.5, Република България 8800, Сливен, Тел.: 088 7622727, E-mail: reib_eood@dbv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5542 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

21.11.2015г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Кописет ЕООД, град Сливен; Айфест ЕООД ,град София; Рейб ЕООД, град Сливен;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор