Версия за печат

00145-2015-0184

BG-Разград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, чрез Териториално поделение на НОИ - гр. Разград, бул. Бели Лом № 40, За: Теодора Андреева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 614415; 084 614485, E-mail: Razgrad@nssi.bg, Факс: 084 614440

Място/места за контакт: ТП на НОИ - гр. Разград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: http//noi.bg/aboutbg/buyer/currentbuyer/270-raz.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява Държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява Държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ – Разград по обособени позиции: №1 "Канцеларски материали по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Разград“; № 2 „Кламери по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ Разград“; № 3 „Класьори по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Разград“; № 4 „Папки по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ – Разград”; № 5 „Хартия и хартиени изделия по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ – Разград и № 6 “Регистри и счетоводни формуляри по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Разград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Разград, бул. "Бели Лом" № 40
Код NUTS: BG324
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата обществена поръчка е доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ – Разград. Тъй като част от канцеларските материали и консумативи са включени в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, възложителят е отделил в обособени позиции тези стоки - обособени позиции №2, №3, №4, №5 и №6, които са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000, 30197220, 30199000, 22800000, 22851000, 22852000

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Кламери
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Класьори
Папки за сортиране

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4937.97 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 686680 от 09.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 30 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ – Разград по обособени позиции: №1 "Канцеларски материали по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Разград“; № 2 „Кламери по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ Разград“; № 3 „Класьори по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ - Разград“; № 4 „Папки по вид и предполагаем
V.1) Дата на сключване договора
16.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис трейд България ЕООД ЕИК 200664302, ул. Райко Даскалов № 16, Република България 7800, Попово, Тел.: 0089 8525048

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6666 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4937.97 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Офис трейд България ЕООД, ЕИК 200664302


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор