Версия за печат

00533-2015-0018

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Летище София ЕАД, бул.Христофор Колумб №1, Терминал 1, За: Гергана Димитрова; Искра Антонова, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372572; 02 9372560, E-mail: public@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки, Отдел Административно и социално обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-airport.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.sofia-airport.bg/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/доставка-на-канцеларски-материали-и.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и консумативи” за срок от 2 (две) години.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, 1540, Столична община, бул. „Христофор Колумб” №1, Летище София, Терминал 1
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Пълният обхват на поръчката включва непрекъснати доставки на хартии, канцеларски материали и консумативи (стоки), съгласно посочените в Спецификацията стоки – Приложение № 3 към заявлението, по заявки на възложителя за срок от 2 (две) години от сключване на договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197600, 30197000, 30125100

Описание:

Третирана хартия и картон
Дребно офис оборудване
Касети с тонер


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 673205 от 24.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 100-Д-216 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали и консумативи” за срок от 2 (две) години.
V.1.1) Дата на сключване договора
14.12.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.10.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Роел - 98 ООД, ЕИК:121798467, бул. Христо Смирненски 53, Република България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 8433216

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Заявления са подали трима кандидати, както следва: 1. "Роел - 98" ООД. 2. Кооперация "Панда". 3. "Ронос" ООД Поканени да подадат оферти и да участват в договаряне са двама участници: 1. "Роел - 98" ООД. 2. Кооперация "Панда".


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП