Версия за печат

02716-2015-0090

BG-Казанлък: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Югоизточно държавно предприятие-ДП-Сливен, Териториално поделение Държавно горско стопанство Казанлък, бул.Освобождение № 19, За: Пламен Кърлешев, Р България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 64776, E-mail: dgskazanluk@uidp-sliven.com

Място/места за контакт: счетоводство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uidp-sliven.com..

Адрес на профила на купувача: http://uidp-sliven.com/viewart.php?id=258.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Териториално поделение на държавно предприятие

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване и управление на гори-държавна собственостДруго (моля пояснете): Стопанисване и управление на гори-държавна собственост

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез покупка на офис техника (компютърни конфигурации и мултифункционални устройства) за нуждите на ТП ДГС Казанлък”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Казанлък, бул.Освобождение № 19
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за доставка чрез покупка на офис техника (компютърни конфигурации и мултифункционални устройства) за нуждите на ТП ДГС Казанлък” , в съответствие с Техническа спесификация от предмета на поръчката, Техническо и Ценово предложение на Изпълнителя, неразделна част от договора. Доставката включва две групи: гр.№ 1- Доставка на мултифункционални устройства ( всяко устройство да изпълнява функции на принтер,скенер и копир) - 4 бр. и гр.№ 2 – Доставка на компютърни конфигурации- 3 бр. Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, включват: - доставка и монтаж на компютърни конфигурации и многофункционални устройства; - инсталация на компютърни конфигурации и многофункционални устройства; - обучение на персонала за работа с на компютърни конфигурации и многофункционални устройства; - гаранционно обслужване на доставената техника за срок от 36 месеца;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3417 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 685305 от 01.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 127 / Обособена позиция №: / Заглавие:„ Доставка чрез покупка на офис техника (компютърни конфигурации и мултифункционални устройства) за нуждите на ТП ДГС Казанлък”
V.1) Дата на сключване договора
01.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Актим“ ООД, вписано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК: 123156447, гр.Стара Загора, ул. Васил Априлов №1, Р България 6000, гр.Стара Загора, Тел.: 042 602013, Факс: 042 602113

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3417 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„Ай Ти Плюс“ ЕООД, с адрес за кореспонденция – гр.Казанлък, ул. „Христо Смирненски“ №20, ЕИК 203114356 2.„Специализирани бизнес системи“ АД, с адрес за кореспонденция – гр.София, ул. „Бесарабия“ №24, ЕИК 121814067 3. „Смарт Софт“ ЕООД, с адрес на кореспонденция – гр.София, ул. Козлодуй“ №98, телефон : 02/491027, ЕИК 832069304 4. „Кидабайт“ ЕООД, с адрес на кореспонденция – гр.Казанлък, ул. „М-р Ф.Горталов“ №8, ЕИК 201757784 2.„Актим“ ООД, с адрес на кореспонденция – гр.Стара Загора, ул. „Васил Априлов“ №1, ЕИК 123156447


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор