Версия за печат

01376-2015-0001

BG-Пловдив: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Район Тракия - Община Пловдив, бул. Освобождение № 63, За: Таня Иванова, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 307813, E-mail: trakia@plovdiv.bg, Факс: 032 680316

Място/места за контакт: гл. юрисконсулт
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани и извършване на хранене в безплатни трапезарии за социално слаби граждани на територията на Район „Тракия“, Община Пловдив”, по две обособени позиции: Обособена позиция І - Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на Район „Тракия“, Община Пловдив; Обособена позиция ІІ - Извършване на хранене в безплатни трапезарии за социално слаби граждани на територията на Район „Тракия“, Община Пловдив;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 25
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Район "Тракия" - Община Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обособена позиция І - Средствата за дейността се определят, съгласно приетия от Общински съвет – Пловдив, Бюджет на Община Пловдив, за съответната година. Определено е в диетичните столове да се изхранват до 180 лица за една година за Район „Тракия“, Община Пловдив /251 работни дни/. С Решение на Общински съвет – Пловдив е утвърден и размерът на режийните разноски, които се осигуряват от Бюджета на Община Пловдив, и той е определен в рамките на 1.20 лв. режийни на ден. Обособена позиция ІІ - Средствата за дейността се определят съгласно приетия от Общински съвет – Пловдив Бюджет на Община Пловдив за съответната година. С Решение № 256, взето с Протокол № 13/09.07.2015 г. на Общинския съвет – Пловдив, се определя броят на хранещите се в безплатни трапезарии за социално слаби граждани да бъде до 300 човека на храноден за район „Тракия”, за срок до 75 работни дни в зимните месеци. Със същото Решение е утвърден и размерът на режийните разноски, които се осигуряват от Бюджета на Община Пловдив, и е определен в размер до 1.80 лв. с вкл. ДДС или 1.50 лв. без вкл. ДДС – оклад на човек за един храноден. Максимално допустима стойност на обществената поръчка е в размер до 94716.00 лв. /деветдесет и четири хиляди и седемстотин и шестнадесет лева/ с вкл. ДДС, съответно до 78 930.00 лв. /седемдесет и осем хиляди деветстотин и тридесет лева/ без вкл. ДДС, която стойност за съответните позиции се разпределя, както следва: - Обособена позиция 1: „Максимално допустимата стойност е в размер до 54216.00 лв. / петдесет и четири хиляди двеста и шестнадесет лева/ с вкл. ДДС съответно до 45 180.00 лв. /четиридесет и пет хиляди сто и осемдесет лева/ без вкл. ДДС; - Обособена позиция 2: „Максимално допустимата стойност е в размер до 40 500.00 лв. / четиридесет хиляди и петстотин лева/ с вкл. ДДС съответно до 33 750.00 лв. /тридесет и три хиляди седемстотин и петдесет лева/ без вкл. ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000, 55000000, 55500000, 55520000, 55523000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Хотелиерски и ресторантьорски услуги и услуги в областта на търговията на дребно
Услуги на столове и заведения за приготвяне и доставяне на храна
Услуги на заведения за приготвяне и доставяне на храна
Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
94716 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Време за извършване на храненето; тежест: 40
Показател: Количество на една порция ястие; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 687218 от 12.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за извършване на услуга
V.1) Дата на сключване договора
07.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Експрес - Д ООД ЕИК 203543252, ул. Средец № 93, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 0898 569619

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 54216 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Договор за извършване на услуга
V.1) Дата на сключване договора
07.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Експрес - Д ООД ЕИК 203543252, ул. Средец № 93, Р българия 4000, Пловдив, Тел.: 0898 569619

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 40500 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгл. чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Експрес - Д ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор