Версия за печат

00530-2015-0104

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми приморски полк № 128, За: Г. Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2687.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Текущ ремонт фасада и административни помещения в сградата на ТД на НАП Варна, офис за обслужване Разград, с адрес: гр. Разград, пл. “Независимост” № 1”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Разград, пл. Независимост № 1
Код NUTS: BG324
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Текущ ремонт фасада и административни помещения в сградата на ТД на НАП Варна, офис за обслужване Разград, с адрес: гр. Разград, пл. “Независимост” № 1, по вид СРР и количество, съгласно "Технически спецификации", "Техническо предложение за изпълнение" и по цени, съгласно Оферта - "Предлагана цена". Срок за изпълнение на договора - 24 /двадесет и четири/ календарни дни, считано от датата на предаване на строителната площадка на изпълнителя с протокол. Плащането се извършва в срок до 30 календарни, след представяне в отдел "Бюджет и финанси" на офис за обслужване Разград при ТД на НАП Варна на оригинална фактура и протокол за действително извършените и приети строително-ремонтни работи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45262100, 45261310, 45261900, 45443000, 45262110, 45442110, 45112000, 45261320, 45233161, 45450000, 45111214

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по монтаж на скеле
Монтажни работи на обшивки
Работи по ремонт и поддържане на покриви
Работи по фасади
Работи по демонтаж на скеле
Работи по боядисване на сгради
Изкопни и земни работи
Монтажни работи на водосточни тръби
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Други довършителни строителни работи
Работи по отстраняване на строителни отпадъци

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7198.73 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 684884 от 28.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 58 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Текущ ремонт фасада и административни помещения в сградата на ТД на НАП Варна, офис за обслужване Разград, с адрес: гр. Разград, пл. “Независимост” № 1”
V.1) Дата на сключване договора
03.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

РЕМОНТ П СТРОЙ ЕООД, ЕИК 203040678, ул. Никола Корчев № 8, България 2000, гр. Самоков, Тел.: 0899 826392, E-mail: stroiing_5@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7198.73 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"РЕМОНТ П СТРОЙ" ЕООД, ЕИК 203040678 "АЛКОН - МХ" ЕООД, ЕИК 116562180 "ОВИМА" ЕООД, ЕИК 116584262


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор