00088-2015-0008
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.12.2015 16:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.12.2015 16:54 ч. : | 08/12/2015 16:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.12.2015 16:54 ч. : | 08/12/2015 16:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.12.2015 16:57 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столичен Автотранспорт ЕАД, ул. Житница № 21, За: Стефка Доковска и инж. Роберто Мирчев, Република България 1612, София, Тел.: 003592 9554132;003592 8555095, E-mail: dokovska.stefka@gmail.com, Факс: 003592 9555295
Място/места за контакт: експерт обществени поръчки и р-л. отдел ММРИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiabus.bg.
Адрес на профила на купувача: http://sofiabus.nit.bg/obshhestveni-porchki/dnakzaapo2op/.
Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изграждане на система за автоматизиран контрол за управление на качеството и техническата изправност на пътно превозните средства, интегриране и контрол върху складовата наличност в „Столичен Автотранспорт“ ЕАД.
Предмет на настоящата обществена поръчка е:„Изграждане на система за автоматизиран контрол за управление на качеството и техническата изправност на пътно превозните средства, интегриране и контрол върху складовата наличност в „Столичен Автотранспорт“ ЕАД. Поръчката включва извършването на следните услуги: 1. Разработване, доставка, инсталация и внедряване на програмен продукт за управление и автоматизация за осъществяване правилно качествено управление на техническата изправност на ППС; 2. Прехвърляне /трансфер/ на наличните данни в електронен вид от използваните програмни продукти и интегрирането им в новата база данни; 3. Интегриране със Системата за управление на човешки ресурси и документооборот; 4. Обучение на служители на „Столичен автотранспорт“ ЕАД за работа със системата за управление на качеството и техническа изправност на ППС; 5. Тестове на изработеният програмен продукт; 6. Поддръжка и актуализация на внедрения програмен продукт в рамките на договора (вкл. срока за гаранционна поддръжка); 7. Сигурност и надежност при реализацията на системата за управление на качеството на техническата изправност на превозните средства; 8. Отчетност на основните етапи, свързани с изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката, а именно: изготвяне на дизайн, доставка, монтаж, изпитвания и въвеждане в експлоатация на системата.
48921000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Интегрирани Решение за Масов Градски Транспорт - Дружество по ЗЗД; ЕИК/БУЛСТАТ: 176949598, бул. Васил Левски № 114, ет. 4, Република България 1000, София, Тел.: 00359 24901600, E-mail: sofia@david.bg, Факс: 00359 29819464
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
В изпълнение на Решение № 4 по Протокол № 387 от 13.11.2015 г. на Съвета на директорите на "Столичен Автотранспорт" ЕАД.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
08.12.2015 г.
Интегрирани Решение за Масов Градски Транспорт - Дружество по ЗЗД; ЕИК/БУЛСТАТ: 176949598
ПРИЛОЖЕНИЕ Г