Версия за печат

00088-2015-0008

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столичен Автотранспорт ЕАД, ул. Житница № 21, За: Стефка Доковска и инж. Роберто Мирчев, Република България 1612, София, Тел.: 003592 9554132;003592 8555095, E-mail: dokovska.stefka@gmail.com, Факс: 003592 9555295

Място/места за контакт: експерт обществени поръчки и р-л. отдел ММР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiabus.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sofiabus.nit.bg/obshhestveni-porchki/dnakzaapo2op/.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на система за автоматизиран контрол за управление на качеството и техническата изправност на пътно превозните средства, интегриране и контрол върху складовата наличност в „Столичен Автотранспорт“ ЕАД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е:„Изграждане на система за автоматизиран контрол за управление на качеството и техническата изправност на пътно превозните средства, интегриране и контрол върху складовата наличност в „Столичен Автотранспорт“ ЕАД. Поръчката включва извършването на следните услуги: 1. Разработване, доставка, инсталация и внедряване на програмен продукт за управление и автоматизация за осъществяване правилно качествено управление на техническата изправност на ППС; 2. Прехвърляне /трансфер/ на наличните данни в електронен вид от използваните програмни продукти и интегрирането им в новата база данни; 3. Интегриране със Системата за управление на човешки ресурси и документооборот; 4. Обучение на служители на „Столичен автотранспорт“ ЕАД за работа със системата за управление на качеството и техническа изправност на ППС; 5. Тестове на изработеният програмен продукт; 6. Поддръжка и актуализация на внедрения програмен продукт в рамките на договора (вкл. срока за гаранционна поддръжка); 7. Сигурност и надежност при реализацията на системата за управление на качеството на техническата изправност на превозните средства; 8. Отчетност на основните етапи, свързани с изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката, а именно: изготвяне на дизайн, доставка, монтаж, изпитвания и въвеждане в експлоатация на системата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48921000

Описание:

Система за автоматизация


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
414850 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 677147 от 13.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № А-146 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изграждане на система за автоматизиран контрол за управление на качеството и техническата изправност на пътно превозните средства, интегриране и контрол върху складовата наличност в „Столичен Автотранспорт” ЕАД”
V.1.1) Дата на сключване договора
08.12.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.11.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Интегрирани Решение за Масов Градски Транспорт - Дружество по ЗЗД; ЕИК/БУЛСТАТ: 176949598, бул. Васил Левски № 114, ет. 4, Република България 1000, София, Тел.: 00359 24901600, E-mail: sofia@david.bg, Факс: 00359 29819464

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 480000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 414850 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

В изпълнение на Решение № 4 по Протокол № 387 от 13.11.2015 г. на Съвета на директорите на "Столичен Автотранспорт" ЕАД.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Интегрирани Решение за Масов Градски Транспорт - Дружество по ЗЗД; ЕИК/БУЛСТАТ: 176949598


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП