Версия за печат

00031-2015-0004

BG-Малко Търново: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Малко Търново, ул. “Малкотърновска комуна” № 3, За: Деян Йотов, България 8162, Малко Търново, Тел.: 0876 078020, E-mail: diotov@malkotarnovo.org, Факс: 05952 3128

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.malkotarnovo.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.malkotarnovo.org/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект и осъществяването на авторски надзор по проект „Ремонт и рехабилитация на местните общински пътища в Oбщина Малко Търново“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Малко Търново
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящата техническа спецификация е съставена с цел да се определят изискванията на Възложителя към обхвата, качеството и условията за приемане на изработеното за конкретната услуга. Тя важи само за настоящата поръчка и в никакъв случай не трябва да се приема, че тя е с по-висок приоритет от европейското и национално законодателство. Общата цел на поръчката е Община Малко Търново да постигне готовност за възлагане на изпълнението на ремонта и рехабилитацията на проектираните пътища предмет на тази обществена поръчка, поотделно или заедно в зависимост от осигуреното финансиране, като затова ще бъдат разделени на два етапа. Необходимо е да се разработят проекти по всички описани в заданието за проектиране части. След обобщаване на резултатите от обследването участникът следва да представи резултатите на Възложителя и обсъди предложенията си с него преди да ги отрази в работния проект. Документация трябва да се представи поотделно за всеки от общинските пътища, както са разделени по етапи и една обобщена. Към нея се прилагат количествени сметки съответно по улици и обобщена и Техническа спецификация за строителство в обхвата на §1, т. 30 от ЗОП така, че Възложителят да може веднага да възложи изпълнението на работните проекти. Изпълнителят предава на възложителя изготвените проекти в срока, посочен в графика на дейностите. Възложителят съгласува проектите с всички необходими институции, съгласно българското законодателство. Изпълнителят се явява и защитава разработките си пред ОЕСУТ (където това е приложимо), съгласувателни институции и извършва за своя сметка налагащите се преработки и поправки. Изпълнителят извършва всички необходими действия така, че за съответния обект да бъде издадено разрешение за строеж съгласно чл. 137 ал. 1, т. 3, буква „а“ от ЗУТ. Изработените проекти се предават в сроковете посочени в графика на дейностите и за доказване на спазването на тези срокове се съставя протокол, който не е основание за плащане. Подробна информация за видовете дейности и задачи е предоставена в заданието за проектиране. Изпълнителят поема ангажимент при покана от страна на Възложителя да сключи договор за упражняване на авторски надзор и да участва в приемателни комисии и извърши актуализация, доработки и поправки на определени части от проекта при необходимост. При определяне цената по договора за авторски надзор, се вземат предвид часови ставки съгласно чл.19, ал.1, във връзка с чл.18, ал.1, т.3 от Методика за определяне размера на възнагражденията за предоставяне на проектантски услуги от инженерите в устройственото планиране и в инвестиционното проектиране.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71240000, 71320000, 71242000, 71250000

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Подготовка на проекта и дизайна, оценка на разходите
Архитектурни и инженерни услуги по измервания и заснемания

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
49400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Ц - Цена; тежест: 40
Показател: С1 - Срок на изпълнение; тежест: 10
Показател: С2 - Срок за отстраняване на недостатъци и/или пропуски в инвестиционните проекти, констатирани от Националния институт за недвижимо културно наследство и или друг компетентен орган, с който инвестиционните проекти се съгласуват; тежест: 10
Показател: Т – Техническо предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 679693 от 29.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД - ОП - 24 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект и осъществяването на авторски надзор по проект „Ремонт и рехабилитация на местните общински пътища в Oбщина Малко Търново“
V.1) Дата на сключване договора
07.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИНЖКОНСУЛТПРОЕКТ ООД ЕИК 041061430, ул. Д-р Николай Коларов № 3, България п.к. 9010, гр. Варна, Тел.: 052 613722, E-mail: office@ecp.bg, Факс: 052 614751

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 49400 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ИНЖКОНСУЛТПРОЕКТ ООД ЕИК 041061430, гр. Варна, ул. Д-р Николай Коларов № 3


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор