Версия за печат

00164-2015-0028

BG-София: Проектиране и изпълнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на отбраната, главна дирекция Инфраструктура на отбраната, ул. Дякон Игнатий 3, За: Марина Иванова, инж. Петър Нелов, инж. Мариана Йовчева, Р България 1092, София, Тел.: 02 9220711; 02 9220730; 02 9220794, E-mail: m.yovcheva@mod.bg, Факс: 02 9880611

Място/места за контакт: Главна дирекция Инфраструктура на отбраната, отдел Инвестиционна политика и строителство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.md.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/MO-GDInfrO-3-2015-007.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Отбрана

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сключване на Рамково споразумение за проектиране и изпълнение на обект „Събаряне на опасни сгради в имоти с отпаднала необходимост“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: В имоти с отпаднала необходимост на Министерство на отбраната на територията на Р. България. Административните адреси на сградите са описани в Приложение А, неразделна част към рамковото споразумение.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Сключване на Рамково споразумение с потенциални изпълнители за проектиране и изпълнение с предмет "Събаряне на опасни сгради в имоти с отпаднала необходимост", с цел предотвратяване на възникване на авария, в съответствие с изискванията на чл. 169, ал. 1, т.3 и т. 4 от Закона за устройство на територията, поради установена опасност за живота и здравето на хората. В предмета на договора за всеки обект (сграда/и) подлежащ на събаряне са включени: 1.Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен проект” по части: „План за безопасност и здраве“, „Конструктивна“, „Архитектурна“, „Пожарна безопасност“ и „Сметна документация“ /количествено-стойностни сметки/, съгласно изготвено от Възложителя Задание за проектиране, изработване на План за управление на строителните отпадъци на обекта съгласно чл. 11 от Закона за управление на отпадъците, както и упражняване на авторски надзор по време на събарянето. Изготвеният инвестиционен проект по съответните части трябва да е съгласуван от компетентни органи по преценка на Възложителя. 2.Изпълнение на разрушителните дейности, съгласно работния инвестиционен проект по т. 1 за премахване на съществуващи, неизползваеми сгради, включително: сортиране, извозване и депониране на строителните отпадъци, както и сортиране, описване и предаване на придобитите материали съгласно Плана за управление на строителните отпадъците /ПУСО/ на упълномощен от Възложителя представител и възстановяване на околното пространство след разрушаването на сградите. Ориентировъчен брой сгради, подлежащи на събаряне - 131 броя - Приложение А към рамковото споразумение. Допустимо е да се включат допълнително (освен посочените в Приложени А), но не повече от 5 сгради за всеки конкретен договор, с характеристики сходни на тези в Приложение А, в зависимост от потребността и осигурените финансови средства. Обемът и техническите изисквания към инвестиционния проект и дейностите за премахване на всеки един обект, за който в периода на действие на Рамковото споразумение е възникнала необходимост от проектиране и изпълнение ще се конкретизират в писмена покана до лицата, с които е сключено Рамковото споразумение. Заданията за проектиране за всеки един обект са неразделна част от всеки един Договор за проектиране и изпълнение, който ще се сключи с избран изпълнител, съгласно клаузите на Рамковото споразумение.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45110000

Описание:

Работи по събаряне и разчистване на сгради; земни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: К1 - предлагана цена за проектиране и изпълнение в лв/м2 без ДДС; тежест: 70
Показател: К2 - срок за изпълнение на проектирането в календарни дни (не повече от 20); тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00164-2015-0028

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 671692 от 15.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ВИ-06-25-A/06.11.2015 г. / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
06.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

16

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОНСОРЦИУМ „ПОИС – ДУНАВ 2015“, и ЕИК 176822782, с. Лозен, р-н Пънчарево, ул. „Съединение“ № 222, Р България 1151, София, Тел.: 02 9632112, Факс: 02 9632112

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1080000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ВИ-06-25-Б/06.11.2015 г. / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
06.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

16

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВИ ДЖИ ЕМ КОМЕРС“ ЕООД и ЕИК: 200943227, ул. „Симеоновско шосе“ № 120, сграда 3А, офис 4, Р България 1700, гр. София, Тел.: 02 8573904, Факс: 02 8573904

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1080000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ВИ-06-25-В/06.11.2015 г. / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
06.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

16

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ОБЕДИНЕНИЕ „ВОДГРУП“ ДЗЗД и ЕИК: 130570733, ул. „Перник“ № 120, офис 1, Р България 1309, гр. София, Тел.: 0886 671100

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1080000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ВИ-06-25-Г/06.11.2015 г. / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
06.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

16

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ХИДРЕКС“ ООД и ЕИК: 010713781, ул. „Орфей“ № 17, партер, Р България 1421, гр. София, Тел.: 02 9632112, Факс: 02 9632121

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1080000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ВИ-06-25-Д/06.11.2015 г. / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
06.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

16

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„РОСТЕР“ ООД и, ул. „Бузлуджа“ № 11, офис 19, Р България 4700, гр. Смолян, Тел.: 0301 82244, Факс: 0301 82299

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1080000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ДЗЗД "АСМ ТЕРМ" с членове "ЛоджиТерм" ЕООД с ЕИК: 203503069 и "АСМ" ООД с ЕИК: 121038496; 2. "ПИ ЕНД ДИ СТРОЙ" ООД с ЕИК: 131552873; 3. Обединение "Проно-Валмекс" с членове "ПРОНО" ЕООД с ЕИК 130526765 и "ВАЛМЕКС" ЕООД с ЕИК 010700093; 4."ВОДСТРОЙ 98" АД с ЕИК 119081953; 5. ДЗЗД "Крумовград 2013" с членове "МЕАЦА" ЕООД с ЕИК 108568283 и "ЕКОИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД с ЕИК 108507750; 6. "ХИДРЕКС" ЕООД с ЕИК 010713781; 7. „РОСТЕР“ ООД с ЕИК: 830105641; 8. „ВИ ДЖИ ЕМ КОМЕРС“ ЕООД с ЕИК: 200943227; 9."ТРЕЙС ГРУП ХОЛД" АД с ЕИК 123682269; 10. "КСВ ИНЖЕНЕРИНГ" ООД с ЕИК 175189402; 11. КОНСОРЦИУМ "ПАНОВИНЖЕНЕРИНГ" с членове "ПАНОВ" ЕООД с ЕИК 103785856 и "ПОНСТРОЙИНЖЕНЕРИНГ" с ЕИК 102907182; 12. ОБЕДИНЕНИЕ „ВОДГРУП“ ДЗЗД с членове "Данимекс груп" ЕООД с ЕИК 130570733 и "Водна компания" ООД с ЕИК 15870175; 13. "Ф-СТРОЙ ГРУП" ЕООД с ЕИК 175185044; 14. "Т и Т ИНЖЕНЕРИНГ" ООД с ЕИК 131051894; 15. "ЕКОСТРОЙ 2011" ЕООД с ЕИК 201690257; 16. Консорциум "ПОИС-ДУНАВ 2015" с членове „Полимеринжект“ ЕООД с ЕИК 131158490 и "ИСТА АНДРЕЕВА" ООД с ЕИК 040102988


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор