Версия за печат

00795-2015-0007

BG-Садово: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Садово, ул. Иван Вазов, №2, За: Светлана Атанасова, Република България 4122, Садово, Тел.: 03118 2601, E-mail: obsadowo@abv.bg, Факс: 03118 2500

Място/места за контакт: общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://sadovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sadovo.bg/57245.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извънредна доставка на хранителни и други стоки за детските градини и ЦНСТ на територията на община Садово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: съответните складове на общинските ЦДГ и ЦНСТ в с. Ахматово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на хранителни и други стоки франко складовете на детските градини в гр. Садово и селата Богданица, Болярци, Караджово, Катуница, Кочево, Милево, Поповица, Чешнегирово и Моминско и ЦНСТ в с. Ахматово. Асортиментът на стоките включва млечни и месни продукти, захарни изделия, тестени изделия, консервни продукти, варива, подправки, плодове и зеленчуци, почистващи и тоалетни пособия и препарати. Количеството се определя от потребностите на съответната детска градина.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 03000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Продукти на земеделието, животновъдството, рибарството, лесовъдството и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
65900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 0 / Обособена позиция №: / Заглавие:Извънредна доставка на хранителни и други стоки за детските градини и ЦНСТ на територията на Община Садово
V.1) Дата на сключване договора
04.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Районна потребителна кооперация Наркооп, 000435935, ул. Иван Вазов, №4, Република България 4122, Садово, Тел.: 0331 64206, Факс: 0331 23522

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 65900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Районна потребителна кооперация "Наркооп" Садово, ЕИК по ЗТР 000435935


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

С Решение № 46/05.02.2015 г. е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Доставка на хранителни и други стоки за детските градини и ЦНСТ на територията на Община Садово”. Със Заповед № 156 от 21.04.2015 г. е извършено класиране на участниците и е определен изпълнител на обществената поръчка. Класирането на участниците е както следва: I място: „Ес Енд Ди Корпорейшън“ ЕООД, II място: Районна потребителна кооперация „Наркооп“, като за изпълнител е определен участникът „Ес Енд Ди Корпорейшън“ ЕООД. След влизане в сила на решението за класиране на участниците и определяне на изпълнител на обществената поръчка, на 14.07.2015 г. е сключен договор с „Ес Енд Ди Корпорейшън“ ЕООД, с предмет: „Доставка на хранителни и други стоки франко складовете на детските градини в селата Милево, Поповица, Богданица, Чешнигирово, Болярци, Кочево, Караджово, Катуница, Моминско, гр. Садово и Центъра за настаняване от семен тип в с. Ахматово“. Поради системно неизпълнение на същия от страна на Изпълнителя, въпреки многократно отправяните забележки и предупреждения, с уведомление изх. № 09-00-554/26.10.2015 г. Община Садово развали на основание чл. 87, ал.2 във връзка с ал.1 от ЗЗД, договора, считано от датата на получаване на уведомлението, а именно – 28.10.2015 г. В резултат на развалянето на договора Община Садово е в ситуация на липса на доставчик на хранителни продукти и други стоки за нуждите на детските градини и ЦНСТ, поради което и са предприети незабавни действия от общинската администрация за подготовка на документация за откриване на нова обществена поръчка за доставка на хранителни и други стоки за нуждите на детските градини и ЦНСТ и за изготвяне на технически спецификации. Същевременно, отчитайки факта, че не може да бъде спряно периодичното снабдяване на детските заведения и на ЦНСТ с хранителни и санитарни стоки, е от съществена важност да бъдат предприети неотложни действия за обезпечаване на тяхната доставка за периода от разваляне на договора от 14.07.2015 г. до определяне на изпълнител по предстоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка и сключване на договор. Ето защо и въз основа на горните данни, се наложи откриването на настоящата процедура-договаряне без обявление, за възлагане доставките на хранителни и други стоки за нуждите на детските градини и на центъра за настаняване от семеен тип. Възлагането на доставки е за периода от датата на сключване на договора по настоящата процедура до финализиране на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка, документацията за която към момента е в процес на подготовка, и сключване на договор по нея. С оглед на горните изключителни обстоятелства, Община Садово бе в ситуация на необходимост от предприемане на неотложни действия за обезпечаване на нормалното функциониране на детските заведения/ЦНСТ и в частност – осигуряване на пълноценно, разнообразно и качествено изхранване на децата в същите и на почистване, в съответствие с всички нормативни изисквания, за периода от разваляне на договора с „Ес Енд Ди Корпорейшън“ ЕООД до организиране, провеждане и финализиране на нова открита процедура за възлагане на обществена поръчка и сключване на договор по нея. Отчитайки обстоятелството, че в конкретния случай предмет на обществената поръчка е доставката на хранителни и санитарни продукти за детските заведения на територията на Община Садово, е налице изключително обстоятелство, тъй като липсата на снабдяване с хранителни и санитарни продукти непосредствено би застрашила живота и здравето на децата, посещаващи детските заведения, респективно на лицата, настанени в ЦНСТ. Гореописаните обстоятелства попадат в обхвата на нормата на чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП, във връзка с §1, т. 8 от ДР на ЗОП и обосновават провеждането на процедура на договаряне без обявление за обезпечаване на извънредни доставки на хранителни продукти за периода до избор на изпълнител по нова открита процедура за възлагане на обществена поръчка.