Версия за печат

00025-2015-0001

BG-Куклен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Куклен, ул. Александър Стамболийски 43, За: Г-жа Мария Белчева - кмет на Община Куклен, Гергана Тошкова - счетоводител, България 4101, Куклен, Тел.: 03115 2120, E-mail: kmet@kuklen.org, Факс: 03115 2165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kuklen.org.

Адрес на профила на купувача: http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20150519vjEK155681.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за Обединено детско заведение - гр. Куклен и за Домашен социален патронаж - гр. Куклен.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: складове на ОДЗ и ДСП в гр. Куклен
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на Обединено детско заведение – гр. Куклен и на Домашен социален патронаж – гр. Куклен хранителни продукти, посочени по вид и количество в заявки по СОП 1 Доставка на различни хранителни продукти, СОП 2 Доставка на краве мляко и СОП 3 Доставка на хляб

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000, 15511100, 15551300, 15811100

Описание:

Различни хранителни продукти
Пастьоризирано мляко
Кисело мляко
Хляб

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
70490.79 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 667572 от 19.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 354 / Обособена позиция №: / Заглавие:ДОГОВОР ЗА ДОСТАВКА
V.1) Дата на сключване договора
19.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕС ЕНД ДИ КОРПОРОЕЙШЪН” ЕООД, с адрес: гр. Пловдив, ул. „Васил Левски” № 174, с ЕИК 115755582, ул. „Васил Левски” № 174, България 4003, Пловдив, Тел.: 032 395149

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 70490.79 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Лица подали документи - "Ес енд Ди Корпорейшън ” ЕООД и "Надежда 2000" ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор