Версия за печат

00087-2015-0131

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Елена Анастасова, България 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: e.anastasova@sofia.bg, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и концесии

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: wwww.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=33058&companyId=20779.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хигиенни и санитарни материали, както и облекло и постелъчен инвентар по проект BG051PO001-5.2.15-0008-C0001 – „Изграждане на Комплекс за социално – здравни услуги за деца от 0 до 3 години и техните семейства „Св.Параскева”, по обособени позиции: 1.Доставка на консумативи за „Пакет за новородено“ за Дейности от 2 до 4 по проекта; 2.Доставка на козметика, памперси, хигиенни материали за децата в Резидентната услуга; 3.Доставка на облекло и постелъчен инвентар за Дейност 5 по проекта „Специализирана резидентна услуга“ . 4.Доставка на материали за теренна работа за екипите на Комплекс за социално-здравни услуги за деца от 0 до 3 години и техните семейства „Света Параскева”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставка на козметика, памперси, хигиенни материали за децата в Резидентната услуга"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18200000, 24455000, 33750000, 33100000

Описание:

Връхни дрехи
Дезинфектанти
Продукти за грижа за бебето
Медицинско оборудване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4165.87 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № СО15-РД-55-750 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на козметика, памперси, хигиенни материали за децата в Резидентната услуга
V.1) Дата на сключване договора
30.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.11.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Адика трейд“ ЕООД, ЕИК 202724214, р-н „Подуяне“, ж.к.“В. Левски“, ул.“Друшлявица“ №14, България 1517, гр.София, Тел.: 0899 800064, E-mail: adikatrade@abv.bg

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4165.87 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

ПРОЕКТ BG051PO001-5.2.15-0008-CО001 Изграждане на комплекса за социално-здравни услуги за деца от 0 до 3 години и техните семейства „Св. Параскева” в Столична община” Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“2007-2013г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.12.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Адика трейд“ ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С Решение № СО15-РД-09-03-90/22.06.2015г. на основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП са прекратени обособени позиции :2. Обособена позиция № 2: Доставка на консумативи за „Пакет за новородено“ за Дейности от 2 до 4 по проекта;4.Обособена позиция № 4: Доставка на козметика, памперси, хигиенни материали за децата в Резидентната услуга;5.Обособена позиция № 5: Доставка на облекло и постелъчен инвентар за Дейност 5 по проекта „Специализирана резидентна услуга“ ;6.Обособена позиция № 6: Доставка на материали за теренна работа за екипите на Комплекс за социално-здравни услуги за деца от 0 до 3 години и техните семейства „Света Параскева”; от обявената открита процедура по ЗОП с Решение № СО15-РД-09-03-66/18.05.2015г. и уникален номер в регистъра на АОП 00087-2015-0060 за Доставка на хигиенни и санитарни материали, както и облекло и постелъчен инвентар по проект BG051PO001-5.2.15-0008-C0001 – „Изграждане на Комплекс за социално – здравни услуги за деца от 0 до 3 години и техните семейства „Св.Параскева”,по обособени позиции: 1.Обособена позиция № 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за Дейности от 2 до 4 по проекта; 2.Обособена позиция № 2: Доставка на консумативи за „Пакет за новородено“ за Дейности от 2 до 4 по проекта; 3.Обособена позиция № 3: Доставка на консумативи за „Пакет бебешки пелени“ за Дейности от 2 до 4 по проекта; 4.Обособена позиция № 4: Доставка на козметика, памперси, хигиенни материали за децата в Резидентната услуга; 5.Обособена позиция № 5: Доставка на облекло и постелъчен инвентар за Дейност 5 по проекта „Специализирана резидентна услуга“ . 6.Обособена позиция № 6: Доставка на материали за теренна работа за екипите на Комплекс за социално-здравни услуги за деца от 0 до 3 години и техните семейства „Света Параскева”;