Версия за печат

00377-2015-0003

BG-Велико Търново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и канализация Йовковци ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. П. К. Яворов № 30, За: Диана Иванова Джонгова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131

Място/места за контакт: Отдел Договори и тръжна документация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vik-vt.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-vt.com/index.php?mod=procedures_for_zop&show=31.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на активна електрическа енергия и изпълнение функциите на координатор на стандартна балансираща група за нуждите на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Територията на действие на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново.
Код NUTS: BG32
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извършва доставка на определени, съгласно ал. 2 количества нетна активна електрическа енергия с място на доставка до 2 бр. обекти (4 бр. измервателни точки) за средно напрежение (СрН) и 10 бр. обекти (11 бр. точки на мерене) за ниско напрежение (НН) на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и да изпълнява функциите на координатор на стандартна балансираща група при условията, уговорени в договора, и съгласно приложенията към него, наричани за краткост "ДОСТАВКАТА", подробно описана в Техническа спецификация - Приложение № 1, която е неразделна част от договора, за нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново в съответствие с предложената оферта. 2) Договорените количества се известяват на ОЕМ под формата на дневни графици за доставка, в които са отразени почасовите количества, които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ доставя и продава на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по силата и при условията на Договора. 3) По отношение на планирането и договарянето на конкретни количества нетна активна електрическа енергия се прилагат ПТЕЕ. Съответните действия по планирането и договарянето се извършват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в качеството му на координатор на стандартната балансираща група. 4) С подписването на Договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ става член на балансиращата група на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да регистрира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ като участник в групата - непряк член, съгласно ПТЕЕ. В този случай отклоненията от заявените количества електрическа енергия за всеки период на сетълмент в дневните графици за доставка и тяхното заплащане се уреждат от координатора на балансиращата група, като всички разходи/приходи по балансирането ще са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 5) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ уговорената в договора цена на доставените количества нетна активна електрическа енергия, която включва и разходите за балансиране. 6) Договорът се сключва за срок от 1 (една) календарна година и влиза в сила от датата на регистрация на първия регистриран график.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 684543 от 26.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ОП-9 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за "Доставка на активна електрическа енергия и изпълнение функциите на координатор на стандартна балансираща група".
V.1.1) Дата на сключване договора
27.11.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.11.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

6

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД, ГР. СОФИЯ; ЕИК 113570147, гр. София, район Триадица, пл. Позитано № 2, ет. 7, офис 7, Република България 1000, София, Тел.: 02 8959146, E-mail: office@cez-trade.bg, Факс: 02 9549382

V.1.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 592980.4 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № ОП-5/26.08.2015 г. на Управителя на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Общата стойност на договора се формира на база Ценовото предложение на Изпълнителя за всички извършени доставки, съобразно необходимостта от осигуряване на нетна активна електрическа енергия и изпълнение функциите на координатор на стандартна балансираща група, необходими за обезпечаване стопанската дейност на Възложителя и съгласно Раздел ІІІ, чл. 4 от договора регулярно през срока на неговото действие. Точната стойност на сключения договор не може да се определи предварително, тъй като поръчката ще се изпълнява в съответствие с предложената оферта на участника, определен за Изпълнител за срок от една календарна година. Точна информация за стойността на сключения договор ще бъде изпратена на АОП в едномесечен срок след приключване изпълнението на договора за обществена поръчка или след предсрочното му прекратяване съгласно разпоредбите на чл. 44, ал. 9 от ЗОП и в съответствие с чл. 5, ал. 1, т. 10 във връзка с чл. 5, ал. 2 от ППЗОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ" ЕАД, гр. София; ЕИК 113570147; 2. "ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ" ЕООД, гр. Варна; ЕИК 131512672; 3. "ЕНЕРДЖИ МАРКЕТ" АД, гр. София; ЕИК 131200181; 4. "МОСТ ЕНЕРДЖИ" АД, гр. София; ЕИК 201325372; 5. "ЕНЕРДЖИ СЪПЛАЙ" ЕООД, гр. София; ЕИК 175392783; 6. "РИТЪМ-4-ТБ" ООД, гр. Стара Загора; ЕИК 123655865.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП