Версия за печат

00398-2015-0006

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет-София-Ректорат, бул. Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел ОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pk.mu-sofia.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B8/00398-2015-0006.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за разпечатваща техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет – София” за 2015/2016 г. по 10 обособени позиции, както следва: 1. Канцеларски материали; 2. Копирна хартия; 3. Съвместими консумативи за разпечатваща техника; 4. Оригинални консумативи за разпечатваща техника; 5. Папки - обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; 6. Класьори - обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; 7. Кламери - обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; 8. Пликове - обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; 9.Хартиени кубчета - обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП; 10. Хартиени ролки - обособената позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Медицински университет-Ректорат и звената
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за разпечатваща техника за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет – София” за 2015/2016 г. по 10 обособени позиции, както следва: 1. Канцеларски материали; 2. Копирна хартия; 3. Съвместими консумативи за разпечатваща техника;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197642, 30125100

Описание:

Принадлежности за офиса
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Касети с тонер


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
123389.63 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 651285 от 27.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 676389 от 08.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-28 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
24.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Мениджмънт Бизнес Машин ООД, ЕИК 000708921, бул. Витоша № 146, Република България 1463, София, Тел.: 02 8051715, Факс: 02 8051717

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 46474.12 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № Д-29 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Копирна хартия
V.1) Дата на сключване договора
24.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Мениджмънт Бизнес Машин ООД ЕИК 000708921, бул. Витоша № 146, Република България 1463, София, Тел.: 02 8051715, Факс: 02 8051717

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 35708.74 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № Д-30 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Съвместими консумативи за разпечатваща техника
V.1) Дата на сключване договора
24.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация Панда, ЕИК 000885099, бул.Цариградско шосе № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 41206.77 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.11.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

за обособена позиция № 1 са подадени пет оферти от следните фирми: 1.Перун ККБ ЕООД, ЕИК 101729823 2.Мениджмънт Бизнес Машин ООД, ЕИК 000708921 3.Роел 98 ООД ,ЕИК 121798467 4.Плесио Компютърс ЕАД, ЕИК 131262158 5.Кооперация Панда , ЕИК 000885099 за обособена позиция № 2 са подадени пет оферти: 1.Перун ККБ ЕООД, ЕИК 101729823 2.Мениджмънт Бизнес Машин ООД, ЕИК 000708921 3.Роел 98 ООД ,ЕИК 121798467 4.Плесио Компютърс ЕАД, ЕИК 131262158 5.Кооперация Панда , ЕИК 000885099 за обособена позиция № 3 са подадени три оферти: 1.Перун ККБ ЕООД, ЕИК 101729823 2.Плесио Компютърс ЕАД, ЕИК 131262158 3.Кооперация Панда , ЕИК 000885099


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор